וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באהיה ודה פרייטאס בדרך החוצה מאשדוד, גם מאוריסיו עשוי לעזוב

25.12.2017 / 10:23

בקבוצה מעיר הנמל מאוכזבים מאוד מההפסד לבית"ר ירושלים ("בושה וחרפה") ומתכננים מתיחת פנים משמעותית. שני קשרים זרים עשויים להגיע במקום הברזילאים, אינברום ודור ז'אן על הכוונת

קובי אליהו

במ.ס. אשדוד מתכוונים לערוך מתיחת פנים משמעותית בחודש הבא במטרה לתת כלים לקבוצה להילחם על ההישארות בליגה. במועדון מבינים שעם החומר הקיים, הקבוצה לא תישאר בליגה וההפסד אתמול (ראשון) 3:1 לבית"ר ירושלים המחיש לראשי הקבוצה מעיר הנמל עד כמה הבעיה גדולה. "להפסיד בבית בצורה כזו לבית"ר ירושלים אחרי שכבר הובלנו? זו בושה וחרפה. גם אם השחקנים לא מספיק טובים, איפה לב ונשמה? בית"ר ירושלים טיילו לנו במגרש כאילו מדובר באימון מול קונוסים", אמרו במועדון.

הזרים הברזילאים סידני דה פרייטאס ואדילסון באהיה בדרך החוצה. בעוד שאשדוד יכולה להשתחרר מחוזהו של דה פרייטאס בחודש הבא, לבאהיה יש חוזה עד סוף העונה וגם לעונה הבאה ובקבוצה יצטרכו להגיע להסכם כספי להתרת חוזהו. לאחר מכן יחתימו במועדון שני קשרים זרים וינסו הפעם לפגוע בשחקנים איכותיים כשהדגש יהיה על על קשר אחורי בעדיפות עליונה.

בנוסף לכך ינסו במועדון לצרף שחקנים ישראלים. אור אינברום אמור להצטרף ובאשדוד פועלים מול גנט המחזיקה בכרטיסו כדי שהוא יעבור בהשאלה. חלוץ בית"ר תל אביב רמלה דור ג'אן מבוקש אף הוא, אבל בקבוצה מנסים במקביל לצרף חלוץ זר איכותי כך שאם זה יקרה, זה עשוי להיות על חשבון מאוריסיו קורדיירו המאכזב.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד
עמיר תורג'מן הבטיח אחרי ההפסד: "אנחנו נישאר בליגת העל"
מכבי נתניה לא תעמוד בדרכו של ערן לוי אם יבקש לעזוב

סידני דה פרייטאס שחקן מ.ס. אשדוד, מאחוריו טום בן זקן. ברני ארדוב
אשדוד יכולה להשתחחר מהחוזה שלו. סידני דה פרייטאס/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully