וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "אפשר להתבאס, אבל הפתרון הוא לעבוד ולהתרכז בכדורגל"

24.12.2017 / 22:15

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לתחושות שלו אחרי השבוע האחרון וה-1:3 מול מ.ס. אשדוד, על הקהל: "מתי הקהל יקבל אותי? זה תהליך". עמיר תורג'מן מבטיח: "אנחנו נישאר בליגת העל"

עריכה: קובי אליהו

שבוע אחרי ההפסד הביתי למכבי תל אביב והביקורת שספג המאמן בני בן זקן בעקבותיו, חזרה הערב (ראשון) בית"ר ירושלים לנצח. הקבוצה מהבירה הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 בחוץ מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. בלדינג אלקה העלה את הקבוצה של עמיר תורג'מן ליתרון בדקה העשירית, אבל מיקי סירושטיין (36), קלאודמיר (45) וציון צמח (85) סידרו לבית"ר מהפך ושלוש נקודות, ששיפרו את מאזנה ל-30 נקודות, בעוד מ.ס. אשדוד נותרה עם שמונה נקודות בלבד מתחת לקו האדום. למרות הניצחון, לבני בן זקן יש גם סיבות לדאגה פרט לקריאות "תתפטר" הקבועות לעברו: דוד קלטינס נפצע כבר במחצית הראשונה והוחלף, ז'אורז'יניו נפצע במהלך המחצית השנייה והוחלף. צוות בדיקת חומרים אסורים מטעם ההתאחדות, בראשות ד"ר פרנק אהרון, נכח באיצטדיון ובסיומו ערך בדיקה לארבעה שחקנים, שניים מכל קבוצה.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בן זקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר אחרי המשחק: "אני מאוד מרוצה. השחקנים נראו טוב. באנו בגישה נכונה. המון שנים בית"ר לא ניצחה פה. זה משחק מאוד חשוב עבורנו. דווקא הגול של אשדוד פתח אותנו למצב של או אואט. היינו צריכים ללחוץ ואם לא ג'רפי אז היינו כובשים עוד. המעמד שלי? הרעשים תמיד יימשכו. אפשר להתבאס אבל הפתרון הוא להתרכז בכדורגל. צריך להתפקס כמה שיותר ולבוא ולעשות את העבודה למען השחקנים ולהיות מרוכז. קל להישאב לתוך הרעשים ולהאשים אבל הפתרון הטוב הוא להתרכז. הדבר הטוב שיש לך זה להגיד לעצמך שעשית את המקסימום וזה מרגיש טוב. קללות מהקהל? אני יוכל לצאת אליהם, זה בסופו של דבר גם תהליך. הגעתי לקבוצה חודשיים אחרי פתיחת העונה וזה תהליך. כל מה שקורה עם האוהדים מצריך תהליך".

מאמן אשדוד עמיר תורג'מן הוסיף: "התחלנו את המשחק טוב ואז דעכנו. קיבלנו גולים קלים. בית"ר קבוצה טובה. אני חושב שיכולנ ולהוציא יותר אבל לא איך שנראנו על המגרש. אנחנו קבוצה שנלחמת על חייה וצריכים להיות יותר אגרסיביים. זה היה בחלק מהזמן אבל לא מספיק. הסגל? נעשה חושבים ונראה מה חסר ונחליט. כרגע אני עוסק בניתוח המשחק והולך קדימה. אנחנו נישאר בליגה. צריך לשפר כמה אספקטים אבל נישאר בליגה. גדי קינדה עוזב? אני לא מתעסק בזה. הקבוצה מעסיקה אותי. בנוגע לשחקנים ספציפיים נראה בינואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully