וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוזו: "אם הייתי חושב שאני הבעיה, הייתי מתפטר מיד"

מאמן מילאן לא מוותר למרות עוד הפסד בליגה: "אני הבעיה האחרונה של הקבוצה". גם אינטר הפסידה, ספאלטי: "משוכנע שאנחנו בכיוון הנכון". אינסינייה על עקיפת מראדונה: "עוד לא מעכל"

שחקני יובנטוס, מהדי בנעטיה, בלס מטוידי, מיראלם פיאניץ'. רויטרס
הפער בצמרת האיטלקית - רק נקודה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד מובילה בפער של 13 נקודות על פני המקום השני בפרמיירליג, ברצלונה כבר צועדת ביתרון של 11 נקודות מהמקום השני בלה ליגה, באיירן מינכן יצאה לפגרת החורף בבונדסליגה עם יתרון של 11 נקודות בצמרת ופריס סן ז'רמן רחוקה תשע נקודות מסגניתה בליגה הצרפתית. הליגה היחידה מבין חמש הגדולות של אירופה שקשה לנחש את זהות האלופה שלה בסיום העונה, היא הסרייה א'.

אמש (שבת) יובנטוס גברה 0:1 על רומא, נאפולי חגגה 2:3 קשה על סמפדוריה, אינטר הפסידה בפעם השנייה ברציפות ולאציו הביסה את קרוטונה. אחרי 18 מחזורים באיטליה, רק נקודה מפרידה בין הגברת הזקנה לפרטנופי והן לא המועמדות היחידות ללכת עד הסוף.

מהדי בנעטיה, שכבש את שער הניצחון של יובה מול האקסית מרומא, גם עזר לחבריו להשיג משחק שמיני ברציפות בכל המסגרות ללא ספיגה, למרות טעות קשה שלו שהייתה יכולה להסתיים בשער שוויון דרמטי. "אני מרוצה, כי רומא משחקת טוב והיא אחת היריבות שלנו על התואר", אמר, "זה נחמד לכבוש מול קבוצתי לשעבר, למרות שכמובן שעוד יש לי חברים שם שאכפת לי מהם. יכולנו לכבוש את השער השני והשלישי, אבל בסוף היינו בסכנה בגלל הטעות שלי. הכדור קפץ, קייליני רצה שארחיק אותו והוא צדק. למזלי שצ'סני סיפק הצלה גדולה. מאז תחילת העונה, עבדנו קשה כדי לזכות בעוד אליפוץ. לצערנו, התחלנו לא כל כך טוב, אבל עלינו על המסלול הנכון. עם הגישה הזו, נוכל להגיע רחוק".

מארק האמשיק שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
קיבל מתנה מהחברים. מארק האמשיק/רויטרס

בנאפולי נרשם רגע מרגש, מלבד הניצחון עצמו, כאשר מארק האמשיק כבש את שערו ה-116 במדי הקבוצה ועקף את דייגו מראדונה בדרך למלכות שעריה בכל הזמנים. "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו למרות הקשיים", הצטנע, "בזבזנו המון אנרגיה בניסיון לחזור למשחק והצלחנו לעשות את זה. זה כאילו לקחנו שש נקודות. השיא הוא נחמד וכבר קיבלתי מתנה מהחברים, אבל המחשבה הראשונה שלי הייתה שאנחנו מנצחים אחרי שפיגרנו פעמיים. אני שמח, אבל עוד לא מעכל את השיא. אנחנו נראים טוב וזה מה שחשוב. זה היה ניצחון חשוב אחרי סדרת תוצאות פחות טובות. הוכחנו שחזרנו לעניינים".

למרות שאינטר עברה תוך שני מחזורים מלהיות הלא מנוצחת היחידה בליגה, לקבוצה שהפסידה פעמיים ברציפות, לוצ'אנו ספאלטי לא מודאג: "אני משוכנע יותר מתמיד שאינטר יודעת מה היא עושה, כי שיחקנו נכון גם במשחקים בהם הפסדנו. היו לנו רגעים פחות חכמים, באחד מהם ספגנו שער מיותר במתפרצת. היינו צריכים לעשות יותר עם מצבי ההבקעה שלנו ובגלל זה הפסדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
מילאן בצרות. ג'נארו גאטוזו/רויטרס

בצד השני של מילאנו, מילאן הפסידה 2:0 לאטאלנטה ואחרי שישה משחקים תחת ג'נארו גאטוזו, לא נראה שבכוחו להביא לשינוי. לאחר המשחק כבר נפוצו שמועות על התפטרות צפויה וקרובה של המאמן, אך לדבריו הוא לא מתכוון לעשות את זה בשלב הזה. "הרבה דברים לא עבדו, למרות שהגענו עם הגישה הנכונה", אמר באכזבה, "ברגע שנקלענו לפיגור, זה הפך למשימה הרבה יותר קשה".

"זה מצב מסובך", המשיך, "האוהדים מוחים ואי אפשר לחשוב על להמשיך את העונה בצורה הזו. מצד שני, אני לא חושב שאנשים לא מתאמצים ולא נותנים מה שיש להם. אני מאמן מילאן כרגע, ואני הבעיה האחרונה של הקבוצה. יש פה מרכיב פסיכולוגי. מה שאנחנו עושים זה לא מספיק, אנחנו חייבים להתאחד ולעשות פחות טעויות. אם הייתי חושב שאני הבעיה, הייתי מתפטר מיד. הייתי עושה את זה אם הייתי חושב שהשחקנים לא מאחורי, אבל זה לא המצב. צריך להפסיק עם ההשוואות לעבר. יש פה שחקנים אחרים וזה מועדון שונה. חייבים להתמקד בהווה ולהתגבר על הקשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully