וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר שאובחן בסרטן הערמונית: אדוארדו בריסו פוטר

סביליה הודיעה על פיטוריו של המאמן אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, שכללו תבוסת 5:0 על ידי ריאל מדריד והפסד 3:1 לריאל סוסיאדד. מחליפו יחל לעבוד אחרי פגרת החורף

אדוארדו בריסו מאמן סביליה. רויטרס
סיים את תפקידו. בריסו/רויטרס

סביליה הודיעה הערב (שישי) על פיטוריו של המאמן שלה אדוארדו בריסו. הארגנטינאי, שאובחן כחולה בסרטן הערמונית רק לפני חודש, סיים את תפקידו אצל האנדלוסים בשל התוצאות החלשות בתקופה האחרונה. סביליה לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ברציפות, כולל תבוסת 5:0 מביכה במיוחד מול ריאל מדריד בחוץ והפסד 3:1 במהלך השבוע החולף לריאל סוסיאדד, שהגיעה אל אותו משחק אחרי שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון.

"הנהלת סביליה, שנפגשה ביום שישי 22 בדצמבר אחרי הצהריים, קיבלה את ההחלטה לפטר את מאמן הקבוצה אדוארדו בריסו בשל התוצאות האומללות של הקבוצה לאחרונה", נכתב בהודעה מטעם סביליה, "סביליה מעוניינת להביע את הערכתה לבריסו עבור המקצוענות שלו, העבודה שעשה והטיפול שלו בכל אנשי הצוות והשחקנים מאז שהגיע אל המועדון. סביליה כבר נמצאת בשיחות עם מאמן חדש שייכנס לתפקיד לאחר פגרת החורף". סביליה נמצאת במקום החמישי עם 29 נקודות, שתיים פחות מריאל מדריד הרביעית, לה שני משחקים חסרים, וחמש פחות מוולנסיה שגם לה משחק אחד פחות ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully