וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: האמשיק מלך שערי נאפולי, אינטר ומילאן עם הפסד שני רצוף

הסלובקי העניק למוליכה ניצחון 2:3 על סמפדוריה והגיע ל-116 שערים - אחד יותר מהשיאן הקודם מראדונה. איקרדי החמיץ פנדל בהפסד 1:0 של הנראזורי לססואולו, 0:2 לאטאלנטה על הרוסונרי

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
קרובים להשגת אליפות החורף. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

לרגל חג המולד, כל המחזור ה-18 באיטליה מתקיים בסוף השבוע. במוקד הערב (שבת) עומד מפגש הצמרת בין יובנטוס לרומא, אך עוד לפני כן נאפולי שמרה על הפסגה עם 2:3 על סמפדוריה ואילו אינטר רשמה הפסד שני רצוף - 1:0 לססואולו. גם מילאן שוב הפסידה, הפעם 2:0 לאטאלנטה.

מארק האמשיק שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
השאיר את מראדונה מאחור. מארק האמשיק/רויטרס

נאפולי - סמפדוריה 2:3

המוליכה חזרה מפיגור ועברה עוד מכשול בדרך לאליפות החורף. סמפדוריה לא ניצחה את נאפולי מאז מאי 2010, אבל פתיחת המשחק בסן פאולו הייתה שלה, כשהאורוגוואי גסטון ראמירס הפציץ כדור חופשי מ-30 מטרים לחיבורים של פפה ריינה בדקה השנייה. אלאן השווה מקרוב בדקה ה-16, אבל האקס פאביו קוואליארלה החזיר לאורחים את היתרון עם פנדל בדקה ה-27. קצב השערים נמשך עם שוויון של לורנצו אינסינייה בבעיטה מהאוויר בדקה ה-33, ובחלוף שש דקות הגיע הרגע הגדול של מארק האמשיק, שהכריע את המשחק והפך לשיאן השערים של נאפולי בכל הזמנים עם 116 - אחד יותר מדייגו מראדונה האגדי. גם הרחקתו בצהוב שני של מריו רוי (77) לא העיבה על הניצחון של המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאורו איקרדי שחקן אינטר מאוכזב. רויטרס
כשל מול הכבשה השחורה של אינטר. מאורו איקרדי/רויטרס

ססואולו - אינטר 0:1

הפסד שני רצוף לנראזורי, שעד המחזור ה-17 היו בלתי מנוצחים וכעת רחוקים כבר חמש נקודות מנאפולי המוליכה. ססואולו ניצחה בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות, והמשיכה את הבריחה שלה מהתחתית תחת הדרכתו של ג'וזפה יאקיני. דייגו פאלצ'ינלי הקדים את ז'ואאו קאנסלו ונגח פנימה בדקה ה-34, כשאינטר לחצה בניסיון להשוות וראתה את מאורו איקרדי רושם שתי החמצות גדולות ומחטיא גם מהנקודה הלבנה. נגיעת יד זיכתה את אינטר בפנדל בדקה ה-49, אבל אנדראה קונסילי הדף את הבעיטה של הקפטן הארגנטינאי והבטיח לקבוצתו ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

שחקני ססואולו מברכים את השוער אנדראה קונסילי. רויטרס
הגיבור של ססואולו. אנדראה קונסילי/רויטרס

לאציו - קרוטונה 0:4

אחרי שני משחקים בהם ספגה שלישיות וצברה נקודה בלבד, לאציו הצליחה לשמור על שער נקי באולימפיקו ושמרה על מרחק סביר מהרביעייה הראשונה עם רביעייה במחצית השנייה. צ'ירו אימובילה חזר מהרחקה ובישל במתפרצת בדקה ה-53 לבלגי ג'ורדן לוקאקו, שחגג שער בכורה במדי לאציו. הסקורר נגח את השני בדקה ה-78 והגיע ל-16 שערי ליגה, כשהמבשל סנאד לוליץ' הוסיף שער קל בדקה ה-86, והמבשל שלו פליפה אנדרסון חתם את התוצאה עם שער ליגה ראשון העונה בדקה ה-89. הקבוצה של וולטר זנגה עלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

ג'ורדן לוקאקו שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
שער בכורה. ג'ורדן לוקאקו/GettyImages

מילאן - אטאלנטה 2:0

הפסד שני רצוף לרוסונרי, ומסתבר שגם הניסיון לבנות על ההתלהבות של ג'נארו גאטוזו לא צלח. אטאלנטה ניצחה שלוש פעמים בסן סירו בעשור האחרון, ובעזרת הניצחון הרביעי התקדמה למקום השביעי. בריאן כריסטנטה, בוגר מחלקת הנוער של מילאן ועוד אחד מהכישרונות המפוספסים שלה בשנים האחרונות, דחק מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של ג'אנלואיג'י דונארומה בדקה ה-32. השוער ניצל מספיגה מגוחכת בחלוף ארבע דקות כשהמהלך נפסל, אבל בדקה ה-71 יוסיפ איליצ'יץ' דאג שהוא יוציא כדור שני מהרשת אחרי הכנה משמאל של לאונרדו ספינאצולה.

שחקני אטאלנטה חוגגים עם בריאן כריסטנטה (במרכז). GettyImages
לא התחשב בקבוצת נעוריו. בריאן כריסטנטה, במרכז/GettyImages

קליארי - פיורנטינה 1:0

הסגולים הצליחו לרשום בסך הכול את הניצחון השני בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלהם ולעלות אל המקום השביעי עם 26 נקודות. חומה בבקאר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-82. ז'ואאו פדרו מקליארי ספג כרטיס אדום בדקה ה-93.

משחקים נוספים

קייבו - בולוניה 3:2
לקייבו: רוברטו אינגלזה (32), פבריציו קצ'אטורה (85), לבולוניה: מתיאה דסטרו (4), סימונה ורדי (50 ו-90), אנדראה פולי (הורחק, 81)

אודינזה - ורונה 0:4
לאודינזה: אנטונין בראק (27 ו-68), סילבן וידמר (44), קווין לזניה (80)

ספאל - טורינו 2:2
לספאל: פדריקו ויויאני (42), מירקו אנטנוצ'י (69 בפנדל). לטורינו: יאגו פאלקה (1 ו-10)

גנואה - בנבנטו 0:1
לגנואה: ג'אנלוקה לפאדולה (92 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully