וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "אני רוצה לחזור למועדון גדול ולזכות בתארים"

החלוץ האיטלקי בן ה-27, שחווה עונה טובה בניס, מכוון גבוה: "אחזור לשחק במנצ'סטר סיטי אפילו בחינם. כמעט וחתמתי בנאפולי בקיץ, אבל הנשיא לא רצה אותי. חולם לחזור לנבחרת"

AP

מריו באלוטלי נהנה מהחיים בצרפת. שחקנה של ניס כבש העונה 16 שערים ב-21 משחקים, והוא רחוק שער אחד בלבד מה-17 שהוא הרשית בעונה שעברה. למרות זאת, החלוץ האיטלקי בן ה-27 התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" וסיפר שלמרות שהוא נהנה מכל רגע בצרפת, הוא מתכנן חזרה לאחד מהמועדונים הגדולים, כשהוא מסמן את מנצ'סטר סיטי, מילאן ואינטר, המועדונים בהם שיחק בעבר, כאופציות אפשריות.

"יהיה נהדר לחזור למועדון גדול ולזכות בתארים", אמר באלוטלי, שהוסיף: "החוויה שהייתה לי לדוגמה במנצ'סטר סיטי, עם הזכייה הדרמטית באליפות, היא משהו שארצה לחוות שוב. בסיטי הייתי בכושר הכי טוב בקריירה שלי וסיפקתי את העונה הטובה ביותר שלי. זה מקום מיוחד, אחזור לשחק שם אפילו בחינם. אני מתכנן לשחק עוד חמש, שש שנים לפחות ברמה הגבוהה ביותר".

עוד בנושא:

ג'נארו גאטוזו: "איבדנו את הראש אחרי הגול השני, זה היה מביך"
צרפת: ניצחונות לפריס, ליון, מונאקו ומארסיי, שער יפהפה לקבאני
קיליאן אמבפה: "ניימאר שלח לי הודעה בקיץ ושאל 'מתי אתה מגיע?'"

מריו באלוטלי שחקן נבחרת איטליה מול ארמניה, אוקטובר 2013. AP
"קשה לי עם המחשבה שאיטליה לא במונדיאל". מריו באלוטלי/AP

'סופר מריו' גם לא שלל חזרה לאיטליה, למרות שהוא לא חושב שמעוניינים בו: "רציתי לבקר את חבריי במילאן, אבל המנהל המקצועי הבהיר לי שהוא לא מעוניין שאגיע למתחם האימונים כי הוא חושב שאני אפריע. מילאן הוא מועדון נפלא, אני מקווה שהם יחזרו לפסגה בקרוב. נהנתי שם מאוד ואשמח לחזור, גם לאינטר. כמעט וחזרתי לנאפולי בקיץ האחרון, אבל הנשיא לא רצה אותי. החלום שלי הוא ללבוש שוב את מדי נבחרת איטליה. המשחק בין איטליה לשבדיה הרגיז אותי, קשה לי עם המחשבה שהנבחרת לא תהיה במונדיאל. גם היו לנו שחקנים הרבה יותר טובים".

עוד באותו נושא

ג'נארו גאטוזו: "איבדנו את הראש אחרי הגול השני, זה היה מביך"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully