וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 את סביליה המאכזבת

הבאסקים הצליחו לרשום ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים בכל המסגרות בזכות שערים של איניגו מרטינס (17), איגור סובלדיה (76) וקרלוס ולה (90). חטאפה ניצחה 0:2 את לאס פלמאס האחרונה

one

המחזור ה-17 בלה ליגה נמשך היום (רביעי) עם שני משחקים. בראשון הצליחה חטאפה המרשימה לנצח 0:2 את לאס פלמאס החלשה, שנותרה במקום האחרון עם 11 נקודות בלבד. לאחר מכן הצליחה ריאל סוסיאדד לנצח 1:3 את סביליה המדשדשת.

חטאפה - לאס פלמאס 0:2

צפו בתקציר המשחק

הקבוצה של פפה בורדלאס ממשיכה בעונה המרשימה שלה והשיגה ניצחון שישי כשהיא משפרת את מאזן הנקודות שלה ל-23 ומטפסת זמנית אל המקום השביעי. לאס פלמאס החלשה נותרה עם 11 נקודות בלבד במקום האחרון. קאלה כבש את השער הראשון בדקה השישית אחרי בישול של דמיאן סוארס. אמאת דידיהו כבש את השני בדקה ה-15 אחרי בישול של ויטורינו אנטונס וזה 0:2 נינוח שנשמר עד הסיום.

ריאל סוסיאדד - סביליה 1:3

האנדלוסים עם משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון וממשיכים לאכזב ולאבד קשר עין עם חבורת הצמרת בלה ליגה. ריאל סוסיאדד, מנגד, הצליחה לנצח לראשונה אחרי שישה משחקים בכל המסגרות והשיגה שלוש נקודות יקרות מאוד. השער הראשון היה של המארחת. אסייר איארמנדי הגביה מימין, איניגו מרטינס נותר חופשי לחלוטין ונגח טוב מתוך הרחבה פנימה את ה-0:1 של סוסיאדד בדקה ה-17. סביליה הצליחה לאזן בדקה ה-44. מיכאל קרוהן דהלי הוותיק הכניס כדור עומק לוויסאם בן יידר, שעבר את השומר ובעט מזווית קשה פנימה. מהלך יפה ו-1:1. הבאסקים השיגו את שער הניצחון בדקה ה-76. מיקל אוירסבאל מצא את איגור סובלדיה, שבעט לא כל כך טוב, אבל למזלו הכדור פגע בסרחיו אסקודרו, שינה מעט את כיוונו והלך פנימה. קרלוס ולה המחליף השלים הניצחון בדקה ה-90 כשבעט מקרוב פנימה.

שחקן ריאל סוסיאדד וויליאן ז'וזה חוגג. רויטרס
סיבה למסיבה. שחקני סוסיאדד מבסוטים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully