וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שהבן שלך ימות יא כושי": האוהד שתקף את סטרלינג ספג עונש מאסר

קארל אנדרסון, חוליגן כדורגל מורשע, הגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר סיטי, קילל את הכוכב על רקע גזעני ובעט בו. בית המשפט גזר עליו 16 שבועות בכלא. סטרלינג: "אני בהלם מוחלט"

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המתקפה השפלה לא הפריעה לו לחגוג בערב. ראחים סטרלינג/רויטרס

אוהד מנצ'סטר יונייטד וחוליגן מוכר בכדורגל האנגלי נידון היום (רביעי) ל-16 שבועות מאסר בכלא, לאחר שתקף ביום ראשון את ראחים סטרלינג על רקע גזעני, מחוץ למתחם האימונים של מנצ'סטר סיטי. קארל אנדרסון בן ה-29, לו היו כבר 25 הרשעות קודמות על 37 עבירות שונות שביצע, הודה באישומים שעמדו מולו בבית המשפט במנצ'סטר, לאחר שאמר לכוכב מוליכת הפרמיירליג: "אני מקווה שאמא שלך והבן שלך ימותו בלילה יא כ--י (מילת ה-N)" והוסיף לכך גם ארבע בעיטות לרגלו של סטרלינג ההמום.

אנדרסון ספג בינואר האחרון הרחקה לחמש שנים ממגרשי הכדורגל, בשל מעורבותו בקטטות של אוהדי שפילד יונייטד ואוהדי מנצ'סטר יונייטד בפאב אחרי מפגש בגביע. הוא חייך כאשר הקשיב לגזר הדין, ששלח אותו למאסר והטיל עליו קנס של 215 ליש"ט שישלם לקורבן.

עוד לפני כן, הוקרן בבית המשפט סרטון ממצלמות אבטחה שהראב כיצד החוליגן מגיע למתחם האימונים ברחבו, שם סיטי התאמנה לקראת המפגש מול טוטנהאם שנערך באותו ערב, מקלל אותו ופוגע בו. סטרלינג לא נפגע באופן משמעותי מהתקיפה, וכראיה - הבקיע פעמיים מול התרנגולים בניצחון 1:4. "אני בהלם מוחלט", נכתב בהצהרה שהגיש לבית המשפט, "לא חשבתי שהתנהגות מסוג זה עדיים מרחשת במדינה היום".

עוד בנושא

מאמן בריסטול סיטי מאוהב במוריניו: "קניתי לו יין ב-450 ליש"ט"
תומאש רוזיצקי פרש: "לא מסוגל להכין את גופי לכדורגל מקצועני"
כאב הראש של זידאן: כריסטיאנו רונאלדו בספק גדול לקלאסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully