וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש רוזיצקי פרש: "לא מסוגל להכין את גופי לכדורגל מקצועני"

'מוצרט הקטן' הצ'כי, שחקנה לשעבר של ארסנל ודורטמונד ששיתף פעולה העונה עם טל בן חיים בספרטה פראג, הודיע על פרישה בגיל 37: "מודה לספרטה שהסכימה לי לפרוש במקום שאני אוהב"

עריכת וידאו: מתן חדד

שחקן נבחרת צ'כיה לשעבר, תומאש רוזיצקי, הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל בגיל 37. הקשר חתם בתחילת העונה בקבוצתו נעוריו ספרטה פראג, אך סיפר במסיבת העיתונאים שהקשיים הפיזיים מונעים ממנו לשחק ברמה גבוהה ובשל כך הוא החליט לפרוש ממשחק פעיל. רוזיצקי, שצבר יותר מ-100 הופעות במדי נבחרתו הלאומית, מוכר בעיקר בשל העשור ששיחק בארסנל (2006 עד 2016).

"אחרי ששקלתי זאת תקופה ארוכה, הבנתי שאני לא מסוגל להכין את גופי בצורה מיטבית לכדורגל מקצועני והחלטתי לפרוש" אמר רוזיצקי, שהוסיף: "אני רוצה להודות לספרטה פראג על שגידלה אותי, שהייתה הצעד הראשון שלי בקריירה גדולה והסכימה לי לחזור ולפרוש במקום שאני הכי אוהב".

רוזיצקי שיתף העונה פעולה עם טל בן חיים ושיחק 12 משחקים במדי ספרטה בהם כבש שער אחד. הוא היה ידוע בכינויו 'מוצרט הקטן' ואוהדי ארסנל בחרו בשערו בדרבי נגד טוטנהאם במרץ 2014 לרגע הגדול ביותר שלו במועדון. הוא זכה באליפות הליגה הגרמנית עם דורטמונד, ב-3 גביעים עם ארסנל (פעמיים גביע אנגלי, פעם אחת מגן הקהילה) ונבחר 3 פעמים לשחקן השנה בצ'כיה (2001, 2002, 2006).

שחקן נבחרת צ'כיה תומאש רוזיצקי מרים את הקהל. רויטרס
מודה למועדון נעוריו. תומאש רוזיצקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully