וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בנוגע להחזרת בן הרוש לסגל. חבריו: "הוא שעיר לעזאזל"

20.12.2017 / 11:08

אחרי ההחלטה של אלאך, עדיין לא התקבלה החלטה האם מגן מכבי חיפה ייכלל בסגל בבאר שבע, חלק מהשחקנים גיבו: "לא בעונת שיא, אך רוב האש מכוונת אליו". קוסטדינוב במעקב רפואי, אך עדיין לא כשיר

יוסי ציפקיס

אחרי שהחליטו להציב אותו ברשימת ההעברות, במכבי חיפה מתלבטים האם להחזיר את המגן עומרי בן הרוש לסגל. כזכור, בימים האחרונים פרסמנו כי מוחמד אלאך לא בונה על השחקן ורוצה לשחרר אותו בינואר, כשבסביבתו של המגן טוענים כי הוא לא מתכוון לוותר על החוזה לעונה הבאה, המוערך בכ-180 אלף יורו. במכבי חיפה טוענים כי ההחלטה לגבי בן הרוש היא מקצועית בלבד והתקבלה על ידי אלאך אחרי עזיבת גיא לוזון. חבריו של בן הרוש בקבוצה יצאו אתמול להגנתו. "אולי זו לא העונה הטובה בקריירה שלו, אבל הפכו אותו לשעיר לעזאזל. לכל הקבוצה לא הולך, ונראה כי רוב האש מכוונת אליו", אמרו.

אלאך רוצה לצרף בחלון מגן שמאלי, ועל פי שיחות עם סוכני שחקנים ייתכן שינסה לצרף קשר התקפי, שמסוגל לשחק מאחורי החלוץ, ולא קשר אחורי. במועדון הבהירו אתמול כי לא יצרפו שחקנים ישראלים בכל מחיר, אלא רק כאלה שישדרגו את הקבוצה. לאחרונה התעניינו במרואן קבהא וכן בנוגע לאפשרות לרכוש את כרטיס השחקן של גדי קינדה, שאשדוד מוכנה לשחרר אותו רק בתום העונה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה רוצה לשחרר את בן הרוש. מקורביו: לא יוותר על החוזה
עומר דמארי יוזמן לשיחה עם הצוות. אריק בנאדו במגעים לאימון הנוער
מכבי חיפה על דמארי: "הצוות הגדיר כללים ברורים". מחאה נגד השחקנים

שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד עם שחקן בני יהודה דן מורי. יוסי ציפקיס
ימשיך לקבל מקום בהרכב? מוחמד עוואד עם דן מורי/יוסי ציפקיס

גיורגי קוסטדינוב עדיין לא כשיר למשחק בבאר שבע. היום (רביעי) תחזור הקבוצה להתאמן ואז יתברר האם הוא יוכל ליטול חלק באימוני סוף השבוע. בכל מקרה, ייתכן שגל אלברמן יפתח בהרכב. רועי קהת יפתח לצדו וקאיו, גילי ורמוט או סינטאיהו סלליך יפתחו במרכז הקישור. מאור בוזגלו וניקיטה רוקאביציה אמורים להמשיך בהרכב, כשעדיין לא ברור מי יפתח בחוד - מוחמד עוואד או עומר דמארי. החלוץ יוזמן לשיחה עם הצוות המקצועי, שישים סוף לסאגת ניפויו מההרכב. "דמארי קיבל את ההחלטה בצורה בוגרת. הוא כמובן ניסה לשכנע את מאס שלא להדיח אותו מה-11, אבל זה לא עזר", סיפרו אתמול במועדון. שלומי אזולאי ממשיך להתקדם בשיקום וההערכה היא שייכלל בסגל למשחק מול עכו. גם נטע לביא אמור לחזור בקרוב.

אתמול החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, ביום שני הבא (21:00, טרנר). המכירה פתוחה לבעלי המנויים בלבד. מחירי הכרטיסים: 100-105 למבוגר, 75 לסטודנט, 55 לשאר הסקטורים.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה רוצה לשחרר את בן הרוש. מקורביו: לא יוותר על החוזה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully