וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דמארי יוזמן לשיחה עם הצוות. אריק בנאדו במגעים לאימון הנוער

18.12.2017 / 21:54

החלוץ יגיע לשיחה עם הצוות המקצועי אך לא ייענש. בלם ומאמן העבר של הירוקים קיבל הצעה להחליף בתפקיד את איתי מרדכי ועשוי להתמנות לתפקיד בימים הקרובים. הנק פרייזר יגיע?

יוסי ציפקיס

האם הנק פרייזר בדרך למכבי חיפה? מאמן ויטסה ארנהם התארח אמש (ראשון) בתכנית הטלוויזיה Studio Voetbal ובמה רמז על כך שהוא בדרך החוצה מהקבוצה. לפרייזר מערכת יחסים חמה מאוד עם מו אלאך והוא השם הראשון שהוזכר כמועמד למכבי חיפה אחרי שאלאך מונה לתפקיד המנהל הטכני. אם הוא יעזוב את ויטסה, מעבר שלו לירוקים יתקבל באופן מאוד טבעי בהולנד.

"ויטסה זה מועדון טוב וחם", אמר פרייזר, אבל מיד הוסיף: "יחד עם זאת, האנשים כאן לא גורמים לעבודה שלי להיות יותר קלה. אני לא אכחיש את זה". בתגובה הוא נשאל על ידי אחד העיתונאים בפאנל האם זה אומר שהוא בדרך החוצה, והוא השיב: "כן, אבל הבטחתי שלא אומר משהו נוסף בנושא".

עוד בנושא:

בלאגן במכבי חיפה: עומר דמארי הודח מההרכב כי איחר להתכנסות
דיווחים בשבדיה: יורגן לנארטשון מועמד לאמן את מכבי חיפה
המינוי של רוב מאס הוא עוד מיצג בקרקס הנודד שמכבי חיפה הפכה להיות

מאמן ויטסה, הנק פרייזר. GettyImages
מערכת יחסים הדוקה עם אלאך. פרייזר/GettyImages

פרייזר בן ה-51 שיחק כבלם בספרטה רוטרדם, אוטרכט, רודה ופיינורד, וצבר 6 הופעות בנבחרת הולנד. הוא שימש כעוזר מאמן בדן האג ונבחרת הולנד הצעירה, וב-2014 פתח בקריירה של מאמן ראשי, באותה דן האג בה עבד כעוזר. אחרי שנתיים קיבל את התפקיד בויטסה ארנהם ובעונה שעברה הצעיד אותה לזכייה ראשונה בתולדותיה בגביע ההולנדי.

אחרי שאלאך עזב את ויטסה לטובת מכבי חיפה, פרייזר התראיין ואמר: "העזיבה של מו מותירה חלל גדול, אני חושש לעתיד המועדון. זו טעות ברורה. גם הצוות המקצועי ייפגע. הוא בנה כאן ארגון יציב. היחסים בינינו טובים מאוד גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית".

לאחרונה עלה גם שמו של אלכס פסטור מספרטה רוטרדם כמועמד למכבי חיפה, אבל אתמול קבוצתו הובסה 7:0 על ידי פיינורד בדרבי ולכן לא נראה שהוא נמצא בראש סדר העדיפויות. מועמד נוסף שהוזכר לתפקיד, והוא אחד הבכירים ברשימה של אלאך, הוא פרד רוטן, שאימן בעבר בשאלקה ונשב לאדם אהוד מאוד על אלאך. בחיפה טוענים כי כרגע לא מתקיים משא ומתן עם מאמן אחר, ההתפטרות הצפויה של פרייזר עשויה לשנות את התכניות.

בנושא אחר, לוואלה! ספורט נודע כי מי שמועמד להחליף את איתי מרדכי בקבוצת הנוער הוא מאמן הקבוצה לשעבר אריק בנאדו. בלם העבר קיבל הצעה וייתכן כי בימים הקרובים ימונה לתפקיד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

החלוץ עומר דמארי יוזמן לשיחה עם הצוות המקצועי של הקבוצה, זאת בעקבות פרשת הדחתו מההרכב של מכבי חיפה בעקבות האיחור להתכנסות בכפר גלים. דמארי לא צפוי לקבל עונש וייתכן מאוד שיחזור להרכב במשחק הקרוב. במכבי חיפה ציינו את העובדה שדמארי לא עבר עבירות משמעת מאז שהגיע לקבוצה. שחקני הקבוצה קיבלו מנוחה ארוכה, ויחזרו לאימונים ביום רביעי, אז יחלו ההכנות למשחק מול הפועל באר שבע. גיורגי קוסטדינוב וקלאוס ינסו להתאמן ואז יתברר אם יהיו בסגל.

לאחר המשחק שלשום שוחח מו אלאך עם השחקנים ואמר להם: "חשוב מאוד שנישאר יחד ונסתכל קדימה. אני תמיד מאחוריכם ומאמין בקבוצה".

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. בדוח השופט נכתב כי בדקה ה-42 נזרקה טרופית לכר הדשא מיציע אוהדי הקבוצה מאחורי השער. בנוסף, נזרק ארטיק לעבר כר הדשא לאחר הבקעת השער השני של בני יהודה.

היום, החל מהשעה 18:30, יתקיים במתחם הגולאסו בקרית ים טורניר לזכרו של שון כרמלי ז"ל, שנפל במבצע "צוק איתן". שחקני הקבוצה הבוגרת יגיעו לטורניר. הכניסה חופשית.

עדכון ראשון: 8:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully