וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פערים גדולים במו"מ עם דור מיכה, שבוחן הצעות מאירופה

20.12.2017 / 12:30

השחקן דורש חוזה חדש על 450 אלף דולר לעונה לארבע שנים (כמו הישראלים הבכירים בקבוצה) ומענק חתימה גדול, בעוד מכבי תל אביב מוכנה לשלם 350 אלף לעונה. לאור המבוי הסתום מיכה בוחן אופציות באירופה, ביניהן משוויץ ומצרפת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ודור מיכה ממשיכים בשיחות על חוזה חדש לקשר, אבל לא מצליחים להגיע עד כה להבנות, מה שגרם לשחקן לבדוק לאחרונה אופציות שהגיעו אליו דרך גורמים שונים, ביניהם יאנג בויז משוויץ ומונפלייה מצרפת. מיכה מעדיף להישאר במכבי תל אביב בחוזה חדש ומשודרג, ומצפה מהקבוצה שתשווה את תנאי שכרו לאלה שמקבלים הישראלים המובילים מבחינת שכר, כמו איתן טיבי, עומר אצילי ואלירן עטר. למעשה, קיים פער בשלב הזה של 100 אלף דולר נטו בין מה שמכבי תל אביב מציעה למיכה (350 אלף דולר נטו לעונה) בין מה שהשחקן מבקש (450 אלף דולר נטו לעונה).

מדובר על חוזה ארוך טווח לארבע שנים לפחות, כך שבסיכום הדברים הפער הכולל עומד על 400 אלף דולר נטו, אבל בנוסף לפערי השכר, מיכה גם דורש מהקבוצה מענק חתימה גבוה בשל העובדה שכרטיס השחקן שלו בידיו, כך שהפערים בין הצדדים גדולים אפילו יותר.

חוזהו הנוכחי של מיכה מסתיים בתום העונה הזאת, והוא יהפוך לשחקן חופשי. המשמעות היא שהוא יכול לנהל כעת משא ומתן עם כל קבוצה, ובעיקר מחו"ל, לשם הוא יוכל לעבור ללא תמורה בקיץ. לכן הוא הפך להיות אטרקטיבי עבור הקבוצות מהליגות בצרפת ובשוויץ, שיכולות לשלם סכומים דומים למה שמכבי תל אביב משלמת. במכבי תל אביב מאמינים שיצליחו בסופו של דבר להגיע לסיכום על חוזה חדש עם מיכה, אבל בשלב הזה קיים מבוי סתום בין הצדדים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב במגעים עם הקשר האיסלנדי רונאר מאר סיגוריונסון
אבי ריקן יקבל בקרוב הצעה להאריך את חוזהו
אלי דסה: "יותר משאנחנו רוצים להצליח, חשוב לנו שג'ורדי יצליח"

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. ברני ארדוב
הפער עומד על 400 אלף דולר, נטו. מיכה בדרך לאירופה?/ברני ארדוב

במכבי תל אביב סיפרו אתמול (שלישי) כי ג'ורדי קרויף מאוד מתקשה בקבלת ההחלטה על ה-18 שיתלבשו לכל משחק ומקדיש הרבה מאוד זמן להחליט מי יעלה בהרכב בשל חזרת הפצועים הרבים שהיו לקבוצה למן פתיחת העונה.

הדוגמא הטובה היא זו של יובל שפונגין שעד המשחק נגד בית"ר ירושלים שיחק בצורה די קבועה ואפילו הגיע למסיבת העיתונאים ביום ראשון, אך לבסוף לא נכלל בסגל בטדי. גם וידאר קיארטנסון, שכבש את שער הניצחון על הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו, לא קיבל דקה מול בית"ר ירושלים.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב במגעים עם הקשר האיסלנדי רונאר מאר סיגוריונסון

לכתבה המלאה
ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"התחבר לקבוצה". ניק בלקמן/ברני ארדוב

"מצד אחד הגענו לזמנים טובים שיש כזה מאבק על ההרכב. מצד שני ג'ורדי בטוח נקרע בינו לבין עצמו מה לעשות", אמרו במכבי תל אביב. קרויף התייחס לזה בקצרה אחרי המשחק שלשום כשאמר: "קשה לבחור כשיש הרבה שחקנים שחזרו, אבל אני מעדיף את זה על פני מה שהיה בתחילת העונה, כשהיו לנו שישה שחקנים פצועים במקביל והסגל היה מאוד מצומצם".

במכבי תל אביב מאוד אוהבים את מה שקורה עם ניק בלקמן לאחרונה. "הוא מאוד התחבר לקבוצה", אומרים במכבי תל אביב. "יש חיבור מאוד חזק בין בלקמן, וידאר, באבין ושוינפלד. זה רק יכול לעזור לנו".

בקבוצה ינסו להכשיר את אופיר דוידזאדה למשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה, אבל ספק אם המגן השמאלי יוכל לחזור ולשחק ונראה שדור מיכה ימשיך בעמדת הקיצוני השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully