וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "יותר משאנחנו רוצים להצליח, חשוב לנו שג'ורדי יצליח"

18.12.2017 / 22:55

מגן מכבי תל אביב שיבח את מאמנו אחרי ניצחון החוץ 1:2 על בית"ר ירושלים: "מרגיש שזו תחילתה של דרך חדשה". קרויף עצמו אמר: "לרגע לא הרגשתי לחץ. תמיד ידעתי שיש לי גב מהבעלים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כיף שאנחנו מנצחים". אלי דסה/ברני ארדוב

המומנטום של מכבי תל אביב אחרי הזכייה בגביע הטוטו הגיע הערב (שני) גם לליגה. החבורה של ג'ורדי קרויף ניצחה בחוץ את בית"ר ירושלים 1:2 משערים של אבי ריקן וניל בלקמן וחזרה בגדול למאבקי הצמרת. מעניין שהניצחון הושג כשמי שהיה עד לא מזמן מניה בטוחה בהתקפה וידאר קיארטנסון לא שותף כלל במשחק.

המאמן ג'ורדי קרויף אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה טובה מאוד. במחצית השנייה יכולנו לעשות 0:3, אבל אז בית"ר חזרה. היו כדורים ארוכים אבל התמודדנו יפה. מגיעה מילה טובה לשחקנים שהתמודדו עם הרבה עומס וגם מילה טובה לאוהדים שלנו. אני חושב שזו הייתה נקודת מפנה מבחינת המאמץ שאנחנו עושים על המגרש, אבל זה לא מנצח משחקים. מה שכן, האוהדים תומכים בנו יותר כשהם רואים שהשחקנים נותנים את המקסימום על המגרש. יש לנו המון שחקנים שסבלו מפציעות. כשיהיה סגל מלא יהיו לי בעיות טובות. אני לא צריך לשחרר אנחת רווחה. זה אומר שהייתי לחוץ, אבל זה לא היה מצב. אני יודע שיש לי גב של הבעלים, לא הרגשתי לחץ בשום מצב"

על הספסול של קיארטנסון אמר קרויף: "במצב של 1:2 היה משחק של כדורים ארוכים. ארון (שוינפלד) הוא שחקן שיותר מתאים לסגנון הזה. הייתי צריך לבצע חילופים אחרים ולא היה פה מצב להכניס את וידאר. אני בטוח שהוא עוד ישחק המון. וידאר הוא אחד הכובשים הכי טובים שיש בליגה".



עוד בנושא
מכבי תל אביב ניצחה בחוץ 1:2 את בית"ר ירושלים
איש עסקים טוען: "אברמוב אמר לי ש'אזיין את מרשיץ', אהרוס לו את הקריירה"
מכבי חיפה: דמארי יוזמן לשיחה עם הצוות. אריק בנאדו במגעים לאימון הנוער

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יהיו לי צרות טובות". קרויף/ברני ארדוב

המגן אלי דסה הוסיף על דברי מאמנו: "אני לא חושב שזו הייתה הופעת יוצאת מן הכלל. זה כיף וטוב שאנחנו מנצחים במגרש קשה מאוד. בית"ר זו קבוצה שאנחנו לא מצליחים לקחת ממנה נקודות בזמן האחרון. אני שמח שהבכורה שלי העונה בליגה הייתה טובה. הייתי לי פציעה לא פשוטה ואני רוצה להודות לכל הצוות הרפואי של מכבי תל אביב ולכל האנשים שתמכו בי ועבדו איתי יום לילה. כל לקיחת תואר היא הצהרת כוונות, גם גביע הטוטו. מכבי תל אביב פספסה יותר מדי תארים בשנים האחרונות. התנופה שהביאה לנו הזכייה עזרה לנו היום. אני חושב שזו תחילתה של דרך חדשה ואני מקווה שזה יימשך. אוהדי בית"ר? אני מכבד ומעריך, מבין שזה נובע מאכזבה ממני. מעדיף שנדבר על הקהל של מכבי, שעבר איתנו רגעים לא קלים בזמן האחרון אבל דחף ותמך. יש פה הרבה שחקנים שחייבים הרבה לג'ורדי קרויף. אנחנו אוהבים אותו מאוד ויש לנו חיבור מאוד טוב אליו. יותר משאנחנו נצליח, אנחנו רוצים שהוא יצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully