וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק מונה למאמן בני הרצליה: "בטוח שנוכל לשנות את העונה"

המועדון הודיע על מינויו של המאמן עד תום העונה. שיבק יחזור לשתף פעולה עם שון דאוסון וידריך את הקבוצה במשחק שמינית גמר הגביע נגד הפועל ת"א. אלון שטיין יחזור לעמדת עוזר המאמן

one

בני הרצליה הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויו של אריק שיבק למאמן הקבוצה עד תום העונה. לשיבק תהיה אופציה להארכה אם הקבוצה תגיע להשגים שהצדדים הגדירו. מאמן נבחרת ישראל לשעבר צפוי להדריך את הקבוצה כבר במשחק שמינית גמר הגביע בשבת נגד הפועל תל אביב. אלון שטיין, ששימש כמאמן זמני, ישוב לעמדת עוזר המאמן.

"הרצליה זה מועדון יקר לליבי עם פוטנציאל גדול והיסטוריה של הצלחות", אמר שיבק שכבר אימן את הקבוצה בעונת 99/00, "אני מאמין שאפשר לעשות דברים יפים העונה, אחרת לא הייתי מקבל את ההצעה. יש לנו עבודה קשה אבל העונה עוד ארוכה מאוד ואני בטוח שנוכל לשנות את המצב".

המאמן בן ה-61 הדריך בעבר את מכבי נתניה, הפועל אילת, הפועל גליל עליון, הפועל חולון, מכבי רעננה, בני הרצליה, מכבי רמת גן, הפועל תל אביב, מכבי ראשון לציון, מכבי תל אביב ונבחרות ישראל (עתודה ובוגרת). מאזנו כמאמן ראשי בליגה הבכירה עומד על 137 ניצחונות לעומת 112 הפסדים. הוא זכה עם ראשון לציון באליפות המדינה לפני כשנתיים ויחזור לשתף פעולה עם שון דאוסון.

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
אתגר חדש. שיבק/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully