וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: נאפולי עלתה לרבע הגמר עם ניצחון 0:1 על אודינזה

שתי הקבוצות עלו בהרכבים משניים, לורנצו אינסינייה נכנס כמחליף בדקה ה-58 והכריע עם שער ניצחון בדקה ה-71. בשלב הבא תפגוש נאפולי את אטאלנטה או ססואולו. ספרד: 0:0 בין לבנטה ללגאנס

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
עשה את ההבדל. לורנצו אינסינייה/GettyImages

נאפולי הפכה הערב (שלישי) לעולה החמישית לרבע גמר הגביע האיטלקי, אחרי שניצחה 0:1 בבית את אודינזה. היא תמתין למנצחת מחר בין אטאלנטה לססואולו. שני רבעי גמר כבר נקבעו בשבוע שעבר: מילאן תפגוש את אינטר לדרבי ואילו לאציו תשחק מול פיורנטינה.

נאפולי - אודינזה 0:1

מוליכת הליגה האיטלקית פגשה את הקבוצה שלמעשה העלתה אותה למקום הראשון בסוף השבוע כשהפתיעה 1:3 את אינטר בסן סירו. שני המאמנים העלו הרכבים משניים והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, עד שלמאוריציו סארי נמאס והוא הקים מהספסל את לורנצו אינסינייה ודריס מרטנס בדקה ה-58. אחרי 13 דקות על המגרש, השניים סידרו לנאפולי את הכרטיס לשלב הבא. הבלגי שלח כדור עומק לאינסינייה, שהכניע את סימונה סקופט בבעיטה שטוחה ברגל שמאל מ-12 מטרים. בשבת תארח נאפולי בליגה את סמפדוריה, בעוד אודינזה תצא לבולוניה.

* ספרד: במשחק שפתח את המחזור ה-17, לבנטה ולגאנס נפרדו ב-0:0. עבור לבנטה היה זה תיקו מאופס שני רצוף ושלישי בארבעה משחקים, והיא נותרה במקום ה-15 עם 18 נקודות. לגאנס מדורגת שמינית עם 21 נקודות ומשחק חסר (מול ריאל מדריד). שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים, אחרי שנורדין אמרבט (68) וקמפניה (94) הורחקו בצהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully