וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אתלטיקו מדריד תתלונן לפיפ"א על פניית ברצלונה לאנטואן גריזמן

הקולצ'ונרוס זועמים על העניין שמגלים הקטלאנים בחלוץ - עניין אותו בברצלונה לא הכחישו. "יכול להיות שהיתה פניה, זה בלתי נמנע", אמר לאחרונה הממונה על היחסים הבינלאומיים במועדון

רויטרס

אתלטיקו מדריד תגיש לפיפ"א תלונה רשמית בנוגע לפנייה לא חוקית של ברצלונה לאנטואן גריזמן, כך מדווחים היום (שלישי) כלי תקשורת באירופה. הקולצ'ונרוס זועמים על העניין הגלוי שהקטלאנים מגלים בכוכב הצרפתי, ולאחרונה דווח בספרד כי ראשי ברצלונה כבר נפגשו עם גריזמן - דיווחים אותם בבארסה לא מיהרו להכחיש.

"אם היה כתוב את זה בעיתון, אולי זה נכון", אמר שחקן העבר גיירמו אמור, הממונה על היחסים הבינלאומיים של המועדון. "יכול להיות שהיתה פניה. יש יחסים טובים, יש שיחות, זה בלתי נמנע בעולם הכדורגל. כמו במקרה של גריזמן, יש הרבה שחקנים שאפשר לדבר איתם ולהיות איתם בקשר, היה והזדמנות כלשהי תהיה זמינה עבורנו".

גם מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להביע עניין רב בחלוץ הצרפתי בן ה-26, כשם שעשתה גם בקיץ החולף, אך ברצלונה היא זו שנחשבת הפייבוריטית להחתימו. עם זאת, אם אכן תוגש תלונה רשמית לפיפ"א, ייתכן ויחסי הכוחות ישתנו.

זו לא הפעם הראשונה שברצלונה מסתבכת עם פנייה לא חוקית לשחקן. לפני מספר ימים צולם כוכבה הצעיר של גרמיו, ארתור, לבוש בחולצה של ברצלונה, מה שהכעיס מאוד את הקבוצה הברזילאית.

עוד בנושא:

קיליאן אמבפה: "ניימאר שלח לי הודעה בקיץ ושאל 'מתי אתה מגיע?'"
"מאמה מיה": ספרד נלהבת מביצועי ברצלונה, אלקסאר יחמיץ את הקלאסיקו

אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. AP
במרכז תשומת הלב. גריזמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully