וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ריצ'רד האוול ייעדר חודשיים בגלל הפציעה בברכו

19.12.2017 / 14:38

הסנטר הפצוע של האלופה עבר אורטוסקופיה בברכו, שגילתה כי הוא צפוי להיעדר תקופה ממושכת. האוול עשוי גם להחמיץ את משחקיה של נבחרת ישראל מול בריטניה ואסטוניה בפברואר

one

סנטר הפועל ירושלים ריצ'רד האוול ייעדר כחודשיים בעקבות הפציעה בברכו. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה ש"האוול עבר הבוקר בהצלחה אורטוסקטפיה בברכו, תקופת ההחלמה הצפוייה היא כחודשיים". סנטר נבחרת ישראל נעדר משני המשחקים האחרונים של האלופה מול באיירן מינכן ביורוקאפ ומול הפועל חולון בליגה, וימשיך להיעדר תקופה ממושכת נוספת.

היעדרותו היא אכזבה לעודד קטש ונבחרת ישראל, שאמורה לשחק מול בריטניה ואסטוניה בחודש פברואר במסגרת מוקדמות המונדובאסקט. האוול, כמובן, בספק למשחקים.

עוד בנושא

סטראטוס פרפרוגלו מחזיק בסעיף יציאה מחוזהו בסוף החודש
שרת הספורט ביקשה מהמשטרה תשובות על האירועים בארנה

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. נועם מושקוביץ
היעדרות ממושכת. ריצ'רד האוול/נועם מושקוביץ

כזכור, על פציעתו של הוואל פורסם בוואלה! ספורט. השחקן חש בכאבים לפני כשבוע בקבוצה הבינו כי הוא עלול להיעדר לתקפה ארוכה. הפציעה מגיעה בזמן קריטי להפועל ירושלים שנמצאת על סף הדחה מהיורוקאפ."זה קורה בכדורסל, לא מצב אופטימלי בכלל, אבל זה המצב", אמרו בקבוצה.

בתוך כך, הקבוצה תקיים הערב (שלישי) אימון מסכם לקראת המשחק מחר נגד רג'יו אמיליה. במועדון אמרו בהתייחס למשחק: "כל השחקנים מבינים את חשיבות ויבואו להילחם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully