וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה תנסה למנות מאמן עד הגביע. אפבראה:"יש פה אנרגיות שליליות"

18.12.2017 / 22:24

אחרי ההפסד השמיני בעשרה משחקים, בקבוצה צפויים להחזיר את אלון שטיין לעמדת עוזר המאמן:. הגארד ירה : "המשחק שלנו יותר מדי אנוכי". שמוליק ברנר: "ההצטרפות של שולמן קריטית עבורנו"

one

בני הרצליה רשמה הערב (שני) את הפסדה השמיני בעשרה מחזורים כשהפסידה בביתה 93:80 למכבי ראשון לציון. מי שעמד על הקווים גם היום בהרצליה הוא אלון שטיין, שמשמש כמאמן זמני לאחר פיטוריו של מיקי גורקה בשבועיים האחרונים, אבל במועדון החליטו למנות מאמן קבוע עד למשחק נגד הפועל תל אביב, ופגישות עם מאמנים יחלו החל ממחר בתקווה שעד האימון ביום רביעי יוכלו להציג מאמן חדש במקומו של גורקה, כששטיין צפוי לשוב לתפקיד עוזר המאמן.

"אני לא השאלה, לאורך כל הדרך אמרנו שנמדוד את הסיטואציה לגופו של עניין. אני לא האישיו", אמר שטיין במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, "אני לא יודע אם אמשיך כמאמן ראשי, כל אחד מעדיף לא להכנס באמצע העונה להחליף מישהו, בטח מאמן צעיר שרוצה להנחיל את הדרך שלו ואת מה שהוא מאמין בו. ידענו שיש סיטואציה, ניצחנו את המשחק הראשון, אבל זה לא השאלה אם אני אהיה או שמחר יהיה פה מישהו אחר. המועדון הוא מעל הכל. מה שיחליטו לנכון זה מה שיהיה".

על מה שאמר לשחקנים בחדר ההלבשה הוסיף שטיין: "אנחנו לא נראים כמו קבוצה ואמרתי לשחקנים שהדרך היחידה לצאת מהסיטואציה הזאת זה רק ביחד, רק אם כל אחד ידחוף אחד את השני. כשקבוצה מנצחת, כל אחד מרגיש טוב. דווקא עכשיו, במקום שאנחנו נמצאים, המטרה היא לא למשוך כל אחד למקום שלו. בודדים כמעט ולא מנצחים בשום מקום. נתתי להם את הדוגמא של גולדן סטייט שנהנים גם הגנתית וגם התקפית אבל עובדים ביחד. אם ידחפו אחד את השני נוכל לצאת מהמצב הזה".

מייק אפבראה הוסיף: "שיחקתי בקבוצות מנצחות, זכיתי באליפויות באירופה, קבוצות מנצחות מתקשרות ביניהן, אנחנו משחקים יותר מדי אנוכי. כשמישהו קולע אצלנו, שחקנים על הספסל לא מוחאים כפיים. יש פה יותר מדי אנרגיות שליליות, אין לי מושג למה זה ככה. באימונים כולם מתחרים כל כך חזק, ובאים למשחקים וזה לא שם".

שמוליק ברנר, מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
מצב רוח טוב. ברנר/מגד גוזני

בצד המנצח, מכבי ראשון לציון חזרה לנשום לרווחה אחרי שבאה למשחק עם ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים וללא הקפטן ניצן חנוכי הפצוע, אך שלטה בהתמודדות וקיבלה משחק נהדר מג'ייסון סיגרס, דרו קרופורד ומארק טולפסן, "בוע שעבר הכל הלך לנו הפוך ואמרתי לשחקנים שאני מאוד גאה בהם, ואני גאה בהם איך שהתאוששנו. זה מראה על חוזק מנטאלי, היום לאורך דקות ארוכות נראינו טוב יותר. הפציעה של ניצן קשה עבורנו, החשיבות שלו היא מעבר לסטטיסטיקה, זה מעורר השראה להראות איך הוא מתעקש לעשות מתיחות עם השחקנים. הייתי רוצה שחקן כזה בקבוצה שלי כל החיים שלי".

במהלך המשחק התרחש עימות בין הקפטן הזמני אבי בן שימול למאמן שמוליק ברנר, כשהשחקן צועק ומשתולל בקצה הספסל: "לגבי אבי, יש לנו מערכת יחסים כזאת שהיא מספיק טובה כדי שדבר כזה נפתר בינינו תוך עשר שניות. זה לא השפיע ולא ישפיע בעתיד", הגיב ברנר והוסיף על משחק הבכורה של אייל שולמן שלקח את דקות המשחק של עודד ברנדווין, "ההצטרפות של אייל שולמן היא קריטית עבורנו, אנחנו היינו חייבים עוד שחקן ישראלי לקאדר, אנחנו אוהבים את עודד, אבל היום על המגרש היה מי שהיה טוב וחד. שחקנים יודעים שההחלטות שלי תמיד מקצועיות והקבוצה מעל הכל. אם עודד פחות שיחק היום זאת החלטה שלי, אי אפשר שכולם יהיו שמחים".

עוד באותו נושא

גלבוע/גליל ניצחה 66:73 את מכבי חיפה, עוד מפלה לבני הרצליה

לכתבה המלאה
יחזקאל סקוורר שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס, מערכת וואלה!
"אנחנו יודעים להרים את עצמנו במצבים קשים". יחזקאל סקוורר/מערכת וואלה!, לילך וייס

בגן נר גברה הפועל גלבוע/גליל 66:73 על מכבי חיפה בתום משחק דרמטי. הקבוצה של אריאל בית הלחמי חזרה מפיגור 6 בדקות הסיום ללא ג'ייקובן בראון שפונה לבית החולים בשל זעזוע מוח, כשמנגד מכבי חיפה מאבדת את המאמן עופר רחימי שהורחק ואת מקומו תפס עוזר המאמן תומר שטיינהואר.

"אנחנו מודאגים מהפציעה של ג'ייקובן ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה, משחק לא טוב שלנו, לפחות בחצי הראשון שחיפה הוציאו אותנו מהקצב והסגנון", סיכם בית הלחמי, "הפציעה גרמה לחבר'ה להתעורר ושיחקנו כמו שצריך בסוג כזה של משחק, אני מאוד שמח על הניצחון. יחזקאל חזר ונתן משחק ענק. היה לו ברית לבן הבכור שלו אדם, וזה היה חלק מהניצחון".

חתן השמחה יחזקאל סקוורר הוסיף על היום המרגש שלו: "נסעתי הבוקר לברית של הילד שלי, וחזרתי לכאן. היה שבוע גדול מהחיים, עשינו את העניינים שלנו על המגרש ושמח שניצחנו. זה מה שמאפיין אותנו משנה שעברה, שאנחנו יודעים להרים את עצמנו במצבים קשים, גם בשנה שעברה עשינו ריצה יפה עם שלושה זרים בסוף העונה. היינו העונה עם לא מעט פציעות וידענו להתגבר על זה, זה החוזק של הקבוצה".

תומר שטיינהואר, שניהל את המשחק במקום רחימי אחרי ההרחקה, גם התייצב מול התקשורת: "איבדנו שליטה, לא עשינו החלטות טובות, יותר מדי זריקות מבחוץ לאורך כל המשחק עם אחוזים רעים לשלוש, אי אפשר לנצח ככה בחוץ. הגנתית היינו במשחק, איבדנו ריכוז, הטעויות בסוף זה ההבדל, בסך הכל לא הגיע לנו לנצח, לא היינו טובים מספיק. עופר עשה היום טעות אחרי שהוא קיבל את הטכנית הראשון, זה קורה, הוא ילמד מזה, הוא מאמן צעיר. לא השיפוט זה מה שגרם להפסד, השחקנים מקבלים את ההחלטות בסוף, לשחקן כמו גוני לא צריך להגיד יותר מדי בסוף. הכדור הגיע לאנג'ל, ואולי זה השפיע. עופר מאוד אמוציונאלי, הוא היה היום מאוד אמוציונאלי, אני מאמין שהוא ילמד מהמשחק הזה. דברים כאלה קורים בכדורסל, לא צריך להאשים אף אחד, המשחק נגמר ולא הגיע לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully