וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון: סוער בסכנין, גורמים בהנהלה לוחצים לפטר את נעים

17.12.2017 / 9:58

הקבוצה מהמגזר גברה על עכו, אך חלק מחברי ההנהלה מעוניינים לראות את מרקו בלבול חוזר לאמן. בשלב זה יושב הראש מוחמד אבו יונס מגבה את נעים. העניינים מול פאס לובנו, השעייתו נגמרה

פליקס נעים, בני סכנין,. אדריאן הרבשטיין
מעמדו לא יציב. פליקס נעים/אדריאן הרבשטיין

למרות הניצחון על הפועל עכו אמש (שבת), הרוחות בבני סכנין עדיין סוערות. בסיום המשחק החליטו בקבוצה שהמאמן פליקס נעים לא יגיע למסיבת העיתונאים השגרתית אחרי המשחקים. הדובר מונדר חלאיילה טען שמדובר בהחלטה מערכתית אך חלק מאנשי המועדון הסבירו שזו ההחלטה של נעים עצמו.

למרות הניצחון, חלק מחברי ההנהלה מפעילים לחץ על מקבלי ההחלטות, המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום ויושב הראש מוחמד אבו יונס, לעשות זעזוע בעמדת המאמן. אותם חברי הנהלה אגב, מעוניינים לראות את מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול חוזר לאמן את הקבוצה. למרוץ הלחץ, בסביבתו של אבו יונס טוענים כי בשלב זה הוא נותן גיבוי מלא לנעים ומאמין שהוא יכול להצעיד את הקבוצה קדימה.

לגבי אברהם פאס, הבלם הגיע היום בעקבות השעייתו לאימון, וקיים שיחה עם נעים ועם המנכ"ל קאסום. על פי גורם בקבוצה, במהלך השיחה האשים המאמן את הספרדי כי העביר עליו ביקורת בפני השחקנים. בסופו של דבר לובנו העניינים בין הצדדים והשעייתו של פאס, שחזר להתאמן, הסתיימה.

מלבד זאת, בקבוצה שמחו על הנצחון כשאת מירב המחמאות קיבל כובש הצמד פיראס מוגרבי. בסכנין ינסו להתחזק בחלק הקדמי בינואר כשמוחמד גדיר הוא השם החם שבקבוצה רוצים לראות. בנוסף, לאחרונה הוזכר גם שמו של אחמד עאבד מעירוני קרית שמונה.

עוד בנושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל עכו
פיראס מוגרבי: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו, הם השחקן ה-12 שלנו"
מכבי חיפה על דמארי: "הצוות הגדיר כללים ברורים". מחאה נגד השחקנים

שחקן בני סכנין אברהם פאס. יאללה ספורט, אתר רשמי
הכל הסתדר. פאס מגיע לאימון/אתר רשמי, יאללה ספורט
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully