וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו, הם השחקן ה-12 שלנו"

כוכב המשחק בניצחון 1:2 של בני סכנין על הפועל עכו קרא לקהל לשוב לעודד. על פליקס נעים: "הוא עושה עבודה טובה". המאמן: "הניצחון מרגיע את הרוחות. מה עם פאס? תדעו מחר"

פליקס נעים, בני סכנין,. אדריאן הרבשטיין
"מקווה שיצטרפו למוגרבי שחקנים נוספים". פליקס נעים/אדריאן הרבשטיין

מעט רוגע בבני סכנין. האדומים גברו הערב (שבת) 1:2 על הפועל עכו במשחק במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל, שהושג בזכות מהפך של פיראס מוגרבי בדקות הסיום. מחוץ למגרש, האוהדים קראו למאמן פליקס נעים להתפטר ולא עודדו את הקבוצה למשך דקות ארוכות.

המאמן פליקס נעים אמר בסיום: "אפשר לחייך. תקפנו, הגענו למצבים והצלחנו להבקיע ולנצח. אני שמח שהחילוף של ישראל זגורי עבד. הניצחון הזה עושה לנו טוב ומרגיע קצת את הרוחות. אני שמח שניצחנו, ברחנו מהחלק התחתון ואנחנו מתקדמים קדימה. פיראס מוגרבי הוא כרגע השחקן החם ואני מקווה שיצטרפו אליו שחקנים נוספים. מה לגבי אברהם פאס? מחר אתם תדעו".

המצטיין פיראס מוגרבי הוסיף: "ידענו לפני המשחק כמה חשיבות יש לו. רצינו את הניצחון. היינו בפיגור, עכו צופפה והיה קשה להבקיע. אני שמח שניצחנו. אני חושב שיש לי עונה טובה, אני ממשיך לעבוד קשה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. אנחנו צריכים המשכיות. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, שהוא עודד אותנו במחצית השנייה הגענו למצבים טובים, הם השחקן ה-12 שלנו ואני מקווה שהם יחזרו לעודד. פליקס עושה עבודה טובה, הוא מחובר לשחקנים ואנחנו אליו. הוא נותן לי הרבה ביטחון ועוזר לי באופן אישי".

מאמן הפועל עכו אלדד שביט. אדריאן הרבשטיין
"אין לי טענות לשחקנים". אלדד שביט/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו אלדד שביט: "במחצית השנייה לא היינו צריכים ללכת אחורה. הזמנו מתפרצות. עשינו שתיים שלוש מתפרצות משלנו אבל זה לא מספיק. היינו צריכים לעמוד יותר גבוה על פי מה שתיכננו. יש תחושה שלא משנה מה קורה במשחק בסוף משווים מולנו וכובשים מולנו. זה מתסכל. זה הכלים שלנו ואנחנו עושים את המקסימום. אין לי טענות לשחקנים בעניין הזה. השתדלנו לעשות חילופים כדי להבקיע את השני. לא יודע אם יש לנו תסמונת. אני יכול להתייחס רק למשחק עצמו. אלו השחקנים שלנו ונילחם איתם. ולא ניפתח תסמונות וכל מיני דברים. כי זה רק יכניס אותנו עמוק. זו הסיטואציה וזה המצב. הובלנו עד הדקה ה-82. לפחות תביא איזו נקודה. זה לא קרה"

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל עכו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully