וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד עקץ את ווסטברוק: "הלוואי שהייתי זורק 33 פעמים לסל"

רכז OKC נופף לשלום לעבר סנטר פילדלפיה, שאמר: "הוא אמר לי ללכת הביתה, למרות שזה הבית שלי. אם הייתי זורק כל כך הרבה אולי היינו מנצחים". כריס פול משוכנע: "עוד יכולים להשתפר"

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק, שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
מהומה. אמביד, ווסטברוק ואנתוני/AP

זה לקח שלוש הארכות ומותחן אדיר, עד שלבסוף אוקלהומה סיטי גברה הלילה (בין שישי לשבת) 117:119 על פילדלפיה, וכשהמשחק סוף סוף הסתיים ראסל ווסטברוק נופף לשלום לכיוונו של ג'ואל אמביד. "הוא אמר לי ללכת הביתה, למרות שזה הבית שלי", סיפר כוכב הסיקסרס, שקלע 34 נקודות שלא הספיקו לצערו, "מגיע הרבה קרדיט לת'אנדר, אבל הבחור הזה קלע ב-10 מ-33. הלוואי ואני הייתי זורק 33 פעמים, אני מניח שהיה לנו סיכוי טוב יותר לנצח פה. אבל לך הביתה? זה הבית שלי ואני לא הולך לשום מקום".

מעשהו של ווסטברוק (שרשם טריפל דאבל מפלצתי) הגיע בעקבות פעולה דומה של אמביד בעצמו, שסחט במהלך ההארכה השלישית עבירה שישית מסטיבן אדאמס ולאחר מכן נוספך לו לשלום, בזמן שירד מהפרקט. "אמרתי לו ללכת הביתה", סיפר כוכב OKC, "הוא דיבר לא יפה לסטיבן, נופף לקהל, זה היה מיותר".

אמביד הסתבך עם כוכבי אוקלהומה סיטי עוד במהלך המשחק, כאשר התעמת במילים עם כרמלו אנתוני, לאחר שסחט ממנו עבירה ברבע הרביעי. "הוא אמר לי 'אל תעשה לי את זה'", סיפר אמביד, "אז אמרתי לו 'אחי, אתה לא תצליח לעשות כלום'. השחקנים בליגה כבר לא מרביצים, אז אני לא דואג מאף אחד. אנשים אומרים לי דברים, אל תנסו אותי, אני אפריקאי".

עוד בנושא

המותחן של העונה: OKC גברה על פילדלפיה 117:119 אחרי שלוש הארכות
סטיב קר ממשיך לשבח את עומרי כספי: "הוא מתאים לנו בצורה מושלמת"
סקוטי פיפן: "בהרבה מובנים, לברון ג'יימס כבר גדול יותר מג'ורדן"

שחקן יוסטון כריס פול. AP
עדיין בלי הפסד. כריס פול/AP

אנתוני דווקא שפע מחמאות לעבר הכוכב הצעיר: "יש לנו המון כישרון, הוא בחור קשוח. אני אוהב את ההתחרותיות שלו. הוא היה שקט רוב המשחק ואז הוציא ממני סל ועבירה ודיברתי אליו קצת. אני אוהב את זה. הוא עושה עבודה נהדרת בפילי".

אנתוני יחזור במשחק הבא למדיסון סקוור גארדן להתארח אצל ניו יורק ניקס, לראשונה מאז עזב את הקבוצה. "זה יהיה מרגש להיכנס לשם", אמר, "זה הבית. אני חושב שיהיה משחק מהנה, ערב מהנה. יהיה מדהים לחזור לשם כיריב ולראות את המשפחה שאני לא יכול לפגוש ביום-יום".

כריס פול עדיין לא הפסיד משחק במדי יוסטון, שגברה הלילה בדרבי הטקסני על סן אנטוניו והאריכה את רצף הניצחונות שלה ל-12. הרכז, שהיה פצוע בשלבים הראשונים של העונה, כבר על 0:13 והוא הראשון לפתוח עם מאזן כזה עונה במדי קבוצה חדשה מאז דניס רודמן, שעשה זאת עם שיקגו ב-1995/96.

"מגניב", אמר CP3,שקלע 28 נקודות מול הספרס, "רודמן זכה ביותר אליפויות ממני, נראה אם אתפוס אותו או לו. אנחנו עוד יכולים להשתפר, גם בהתקפה וגם בהגנה, אבל כרגע העניין הוא לאגור ניצחונות".

הרוקטס ערכו במהלך המשחק טקס לזכרו של שדר הקווים האגדי, קרייג סייגר, לרגל שנה למותו. אישתו של סייגר, שעבר טיפולים במחלת הסרטן ביוסטון, התארחה במשחק, ובמהלך פסק זמן ברבע הראשון הוקרן סרט הוקרה לזכרו. "קיירד היה חבר והיה חשוב מאוד לעולם הכדורסל", אמר מאמן יוסטון מייק דאנתוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully