וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: אומיץ' ודיי לא בסגל הפועל ירושלים, רוברטס נרשם

15.12.2017 / 16:01

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, תנסה האלופה לעצור את רצף שבעת ניצחונות הליגה של חולון (20:30, ספורט 5). האוול ישחק. הפועל תל אביב תארח את נס ציונה (18:30, ספורט 5)

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. ברני ארדוב
מרגיש את הלחץ? מאור/ברני ארדוב

משחקי המחזור העשירי בליגת העל, שיצאו לדרך באמצע השבוע, יימשכו מחר (שבת).

seperator

הפועל ירושלים - הפועל חולון (20:30, ספורט 5)

ארבעה הפסדים בכל המסגרות גורמים ללחץ ואכזבה גדולה בהפועל ירושלים שנמצאת על סף הדחה מאירופה וגם איבדה גובה בליגה. ירושלים נכנסת לאחד השבועות הקריטיים שלה העונה, כשמלבד המשחק נגד הפועל חולון, שהפסד בו ירחיק אותה מהמקום השני, יגיע משחק ביתי נגד רג'יו אמיליה ביורוקאפ, שם הפסד יסיים את הסיפור של האדומים באופן סופי, ובשבת הבאה משחק קשה בשמינית גמר גביע המדינה נגד עירוני נהריה בחוץ. ריצ'רד האוול, שלא שיחק נגד באיירן מינכן בשל פציעה בברכו, ישחק. מי שלא נכללים בסגל הם אוסטין דיי, אלן אומיץ' ואיגור מאיור.

שבעה ניצחונות ליגה רצופים, זה המאזן הפנטסטי של הפועל חולון לאחרונה שטיפסה בעקביות עד מרחק של ניצחון בודד מפסגת הטבלה לקראת סיום הסיבוב הראשון. חולון עושה את הריצה הנהדרת שלה ללא הגארד האמריקאי טו הולוואי, שצפוי לחזור לכשירות בשבועות הבאים, כשהכוכב הגדול של הריצה הוא הפורוורד האמריקאי גלן רייס ג'וניור, שדווקא באמצע השבוע אכזב בהפסד למורסיה בליגת האלופות. חולון תצא לארנה מלווה בכ-700 אוהדים, אך ללא הקפטן שלומי הרוש שסובל משבר באפו וייאלץ להעדר לפחות עוד שבוע וחצי. הקבוצה ביקרה אתמול להפנינג לחנוכה בבית הספר הרצפלד בעיר לילדים ובני נוער בעלי מחלות ניווניות ושיתוק מוחין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טוני גפני, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
טוני גפני רוצה ניצחון בית/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה (18:30, ספורט 5)

בהפועל תל אביב קיוו להגיע למשחק נגד נס ציונה עם הזדמנות להצמד לחבורת הצמרת, אבל ההפסד המאכזב למכבי אשדוד בתחילת השבוע הציב את הקבוצה של דני פרנקו יותר קרוב אל התחתית מאשר לקבוצות שמובילות את הליגה. בקבוצה מאמינים כי השחקנים ידעו להרים את עצמם אחרי ההפסד, וכי מאט האוורד ששב בשבוע שעבר לפעילות אחרי כחודשיים, יוכל להציג יכולת טובה. כ-3,000 אדומים צפויים להגיע למשחק, ובקבוצה קראו להם להקדים בשל אירועי החנוכה המתקיימים בסביבת הדרייב אין. אייל שולמן, שסיים השבוע את חוזהו בקבוצה, שוחרר.

אחרי שלושה הפסדים רצופים לקבוצות הצמרת, שסיבכו את מצבם בתחתית בצורה קשה, עירוני נס ציונה חזרה בשבוע שעבר לנצח כשגברה על עירוני נהריה בבית ועשתה צעד חשוב במאבקי ההשרדות שלה. הכתומים עדיין לא פוסלים על הסף שינויים בסגל, לאור פתיחת העונה המגומגמת שלהם, אך במקביל מחדירים אמונה לשחקנים שניתן עדיין לעשות דברים יפים העונה. מי שהצטיין בסיום המשחק נגד נהריה היה הגארד גארי בראון, שנראה טוב בהרבה בשני המחזורים האחרונים, בעוד שחקן ה-NBA לשעבר דקוואן קוק מקבל רק 9 דקות נגד נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully