וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לבריכות קצרות: עמית עברי עלתה לגמר ב-100 מעורב

גמר שני לישראלים בקופנהאגן: השחיינית סיימה במקום השביעי הכללי בחצי הגמר עם תוצאה של 59.98 שניות. דוד גמבורג (51.01 שניות) ויעקב טומרקין (51.22) לא עלו מחצי הגמר ב-100 גב

עמית עברי שחיינית ישראלית. רויטרס
תביא מדליה? עמית עברי/רויטרס

היום השני של אליפות אירופה בברכות קצרות, שנערכת בקופנהאגן שבדנמרק, נמשך בשעות הערב (חמישי) עם משחי חצאי גמר וגמר. הבשורה מבחינת המשלחת הישראלית היא העפלתה של עמית עברי לגמר ב-100 מטר מעורב, לאחר שקבעה תוצאה של 59.98 שניות בחצי הגמר וסיימה במקום השביעי הכללי. במשחה שלה סיימה במקום השני, עם תוצאה זהה לזו של מריט סטינברגן ההולנדית. בגמר (מחר, 19:25 שעון ישראל) היא תתחרה על מדלייה מול שחיינות בולטות בקנה מידה עולמי, כמו שיאנית העולם קטרינה הוסו מהונגריה והשבדית שרה סיוסטרום. זה יהיה הגמר השני של ישראל בתחרות, אחרי שיעקב טומרקין סיים רביעי בגמר 200 מטר גב.

עוד לפני עברי, קפצו למים טומרקין ודוד גמבורג, ששחו באותו מקצה בחצי הגמר ב-100 מטר גב. מבורג פתח טוב מאוד ובנקודת האמצע של המשחה היה במקום השני, אך נחלש במהשך וסיים שישי (ו-10 כללי) עם תוצאה של 51.01 שניות, מעט לפני טומרקין, שסיים שביעי (ו-11 כללי) לאחר שעצר את השעון על 51.22 שניות.

עוד בנושא

היום בבוקר: טומרקין, גמבורג ועברי עלו לחצאי גמר
אתמול בקופנהאגן: יעקב טומרקין סיים רביעי בגמר 200 מטר גב
משלחת ישראל לאולימפיאדת החורף התכנסה: "גאים לייצג את המדינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully