וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה בדקה ה-94, נאפולי כבשה את הפסגה, האמשיק השתווה למראדונה

שער של פדריקו פאציו העניק לג'לארוסי 0:1 חשוב על קליארי. הסלובקי כבש את השער ה-115 שלו במדים התכולים ב-1:3 על טורינו והשתווה לארגנטינאי כמלך שערי המועדון בכל הזמנים. אינטר הפסידה לראשונה העונה 3:1 לאודינזה

AP
מארק האמשיק שחקן נאפולי. רויטרס
ערב היסטורי עבורי ועבור המועדון. האמשיק/רויטרס

אחרי משחקי גביע שהתקיימו במהלך השבוע, קבוצות הסרייה A חזרו היום (שבת) לליגה המקומית ופתחו את המחזור ה-17 בצורה הכי דרמטית שרק אפשר. אינטר ספגה הפסד ראשון העונה לאחר שהפסידה 3:1 לאודינזה ונאפולי שחגגה באותה תוצאה (1:3) על טורינו כבשה את הפסגה. רומא השיגה 0:1 דרמטי על קליארי משער בדקה ה-94.

רודריגו דה פול, אודינזה, סמיר האנדנוביץ', אינטר. רויטרס
דה פול מאודינזה מכניע את סמיר האנדנוביץ'/רויטרס

אינטר - אודינזה 3:1

עכשיו אפשר להגיד רשמית שאינטר במשבר: החבורה של לוצ'יאני ספאלטי התקשתה מאוד בגביע באמצע השבוע היום ספגה הפסד בכורה העונה דווקא במשחק ביתי נגד קבוצת מרכז טבלה צנועה. מי שנאלץ לחזות במפלה היה הבעלים של הנראזורי אריק טוהיר שהגיע לצפות במשחק קבוצתו לראשונה מפברואר השנה. אודינזה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-14 אחרי שסילבן וידמר התגבר על שחקן הגנה שלח רוחב וקווין לזניה שלח מקרוב לרשת.

היתרון של הקבוצה האורחת החזיק מעמד שתי דקות בלבד לאחר שאנטוניו קנדרבה העלה כדור רוחב שלח רוחב ומי אם לא מאורו איקארדי נעץ מקרוב לתוך הרשת. בדקה ה-61 היתרון חזר לאודינזה אחרי שדוידה סנטון מאינטר שיחק בידו ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. רודריגו דה פול הארגנטיני לא נכשל מול סמיר האנדנוביץ' ושיגר פנימה. אנטונין ברק הצ'כי הוסיף את השלישי בדקה ה-77. עכשיו ספאלטי צריך להתמודד עם מצב משברי לראשונה מאז הגיע הקיץ מרומא.

מאמן נאפולי מאוריציו סארי. רויטרס
עמדו במשימה. מאוריסיו סארי/רויטרס

טורינו - נאפולי 3:1

אחרי שני משחקים ללא ניצחון בליגה, הצליחה הקבוצה של מאוריציו סארי לחזור לנצח ולהרשים בדרך אל המקום הראשון עם פער שתי נקודות מאינטר. יובנטוס תוכל לצמק את הפער לנקודה אחת אם תנצח בהמשך המחזור. האירוע הגדול של המשחק נרשם בדקה ה-30 כשמארק האמשיק כבש את שערו ה-115 עבור נאפולי בכל המסגרות. בכך הוא השווה את שיאו של דייגו ארמנדו מראדונה והפך למלך שערי המועדון המשותף ביחד עם הארגנטינאי.

נאפולי כבשה את הראשון כבר בדקה הרביעית. קלידו קוליבאלי נגח פנימה אחרי הגבהת קרן טובה של אלאן וזה 0:1 לתכולים. האורחת הכפילה את היתרון בדקה ה-25 אחרי שפיוטר זלינסקי בעט פנימה את ה-0:2 אחרי מסירת עומק של ז'ורז'יניו. השער השלישי היה השער ההיסטורי והוא הגיע בדקה ה-30. דריס מרטנס קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתדר יפה והעביר כדור רוחב להאמשיק, שבעט בנגיעה לחיבורים וקבע 0:3. אנדראה בלוטי עוד צימק בדקה ה-63, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

פדריקו פאציו, רומא,. ברני ארדוב
שחקני רומא חוגגים עם פאציו/ברני ארדוב

רומא - קליארי 0:1

רומא הפכה הערב רשמית לקבוצת צמרת לאחר שניצלה את המעידה של אינטר כדי לצמק את הפער בינה לבין המקום הראשון לארבע נקודות בלבד. החבורה של אוזביו די פרנצ'סקו השיגה את שלוש הנקודות בצורה הכי דרמטית שרק אפשר לאחר שפדריקו פאציו כבש את שער הניצחון בדקה ה-94. כדור חופשי הועלה לרחבת קליארי, מלכודת הנבדל קרסה ופאציו שלח מקרוב פנימה.

בדקה ה-52 הייתה לרומא הזדמנות גדולה לעלות ליתרון. שוער קליארי אלסיו קראגנו הכשיל את אדין דז'קו ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה. דייגו פרוטי ניגש לנקודה הלבנה. עשה צעדים איטייים לעבר הכדור, שחרר בעיטה חלשה מאוד והשוער עצר. בסופו של דבר רומא עם שלוש נקודות חשובות וגם משחק חסר, קליארי מסתבכת בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully