וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ ערך שיחה בסקייפ. הנושא: "איך חוזרים למקום הראשון?"

14.12.2017 / 15:16

הבעלים של הפועל חיפה שוב הפתיע שערך סבב שאלות עם השחקנים בנוגע למיקום הקבוצה בטבלה, וסיכם: "תבואו עם אש בעיניים". ניר קלינגר: "אשקלון היא מהיריבות הקשות בליגה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

יואב כץ ממשיך להפתיע את שחקני הפועל חיפה: הבעלים ערך היום (חמישי) אסיפת שחקנים לקראת המשחק מול הפועל אשקלון (שבת, 18:15, ספורט 4), זאת באמצעות הסקייפ, שבמהלכה שאל את השחקנים שאלות. נושא השיחה היה: "איך חוזרים למקום הראשון?", וכץ ביקש מכל אחד מהשחקנים לענות על השאלה הזאת. התשובות של השחקנים, הישראלים והזרים, היו: "צריך להמשיך לעבוד קשה", "צריך לשמר את החוזקות שלנו", "צריך לשפר את הנקודות הפחות טובות כקבוצה בהגנה ובהתקפה" ו-"חשוב להישאר מאוחדים, דבר שהביא לנו ערך מוסף עד עכשיו". לאחר שערך סבב עם השחקנים, סיכם כץ את הדברים וענה תשובה משלו: "אתם פשוט צריכים לבוא עם אש בבטן ובעיניים כדי להגיע להישגים גדולים העונה" אמר להם הבעלים. "התשובות שלכם מצאו חן בעיני, אני מקווה שנמשיך בדרך הזו".

עוד בנושא
צדק מאוכזב מפסק הדין: "כשיגלו מהו התוסף, יבינו שאין סיכוי שידע שהוא אסור לשימוש"
מהשלכות עזיבת לוזון את מכבי חיפה: קאיו ישנה תפקוד, הקרדיט לבן הרוש אוזל
דו"ח ההגינות: ירידה דרסטית במקרי גזענות ביציע בית"ר ירושלים

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"לא צריך להסתכל אחורה". קלינגר/ברני ארדוב

אחרי סיבוב ראשון מוצלח, הפועל חיפה תפתח בסוף השבוע את הסיבוב השני בליגה כשהיא ניצבת במקום השני אחרי הפועל באר שבע המוליכה. בשבת ייצאו האדומים למשחק חוץ נגד הפועל אשקלון של יובל נעים. לפני אימון הבוקר ביקרה הקבוצה בבית החולים "כרמל" בחיפה. המאמן ניר קלינגר התייחס לביקור כשאמר: "זאת זכות גדולה להמשיך את המסורת של הפועל חיפה. הביקור הזה חשוב לנו ואני מקווה שהילדים יחלימו במהרה".

על המשחק נגד אשקלון אמר קלינגר: "מדובר במשחק קשה מול קבוצה טובה. אסור לנו לבנות על העבר ואנחנו צריכים להמשיך באותה מחויבות שאפיינה אותנו בסיבוב הראשון. חשוב לנו להתחיל את הסיבוב השני עם ניצחון".

קלינגר נשאל על העובדה שנבחר למאמן הסיבוב. לדבריו: "אי אפשר לנוח על זרי הדפנה ולא צריך להסתכל אחורה. אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר ונעשה מספר שינויים בחלון. אשקלון הכי מאורגנת מבין קבוצות התחתית ומדובר באחת היריבות הקשות בליגה. ועברנו כבר מספר יריבות קשות לאחרונה כמו מכבי חיפה ואשדוד. עשינו סיבוב ראשון מדהים והקרדיט הוא לשחקנים". החלוץ אלון תורג'מן הוסיף: "יש כאן הרבה ילדים אוהדי הפועל חיפה ואנחנו מרגישים את ההתעוררות של הקהל. מקווה שזה יימשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully