וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשלכות עזיבת לוזון את מכבי חיפה: קאיו ישנה תפקוד, הקרדיט לבן הרוש אוזל

14.12.2017 / 7:24

הזדמנות אחרונה לקשר הברזילאי? במועדון סבורים שלא שיחק בעמדה המתאימה לו וייתכן שיתופקד מתחת לחלוץ. המגן על הכוונת של אלאך: "אף אחד לא חסין, יהיו עוד שינויים". קוסטדינוב וקלאוס לא יהיו בסגל

שלומי גבאי

אחרי עזיבת גיא לוזון מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול בני יהודה ונראה כי בקרוב מאוד ינחילו במועדון מספר שינויים בקבוצה. עזיבת לוזון לא תגרם לשינוי השיטה עליה התבסס רוב העונה, אך נראה כי הקרדיט לחלק משחקני ההרכב והתפקוד שלהם במגרש עשוי להשתנות. כך למשל, בעקבות האכזבה הגדולה מקאיו, נשקלת האפשרות להסיט את הברזילאי לעמדה אחרת. קאיו תופקד בתקופת לוזון כקשר שמאלי וכעת עשוי לשחקן בתפקיד אחר – מתחת לחלוץ.

"אלאך נתן לגיא את כל החופש שבעולם כדי לעבוד, אבל ברגע שהוא הלך, נעשה כאן מספר שינויים כדי לייצב את הקבוצה. אחרי שהמאמן הלך, יהיו כאן שחקנים שישלמו מחיר", אמר גורם בכיר במועדון. קאיו לא כבש שער ליגה מאז פתיחת העונה, ובמועדון שוקלים את המשך דרכו. שינוי התפקוד הוא ההזדמנות האחרונה של הברזילאי להוכיח שהוא מסוגל לשחזר חלק מהיכולת שהציג בשוויץ. גם הקרדיט שנתנו במועדון למספר שחקנים בכירים הולך ואוזל. עומרי בן הרוש, למשל, עשוי לאבד בקרוב את מקומו בהרכב ללא קשר לעובדה שאלאך כבר מחפש מגן זר. "אף אחד מהשחקנים לא חסין, יכול מאוד להיות שיהיו עוד שינויים", אמרו בחיפה.

עוד בנושא

מו אלאך: "רוצה להחזיר את מכבי חיפה למקומה הראוי"
אלאך לשחקנים: "מקווה שנצליח לעבוד בשיתוף פעולה"

קאיו, מכבי חיפה. ברני ארדוב
צ'אנס אחרון? קאיו/ברני ארדוב

שני שחקנים שלא יהיו בסגל במשחק הקרוב הם גיורגי קוסטדינוב וסטפנוס אתנסיאדיס, שאמש התברר כי מבדיקה שעשו עולה כי הם זקוקים למנוחה בימים הקרובים בעקבות פציעה. המשמעות: גל אלברמן ועומר דמארי צפויים לפתוח. מאור בוזגלו צפוי להיות גם הוא ב-11, כשבמרכז השדה ההתלבטות היא בין גילי ורמוט לקאיו.

נושא הקפטנים עדיין לא ירד מסדר היום. העזיבה של דקל קינן בעוד שבועיים תוביל לכך שמאור בוזגלו עשוי לשמש כקפטן נוסף לצדו של רמי גרשון. גל אלברמן אמור להיות הקפטן השלישי וכפי שפרסמנו ההחלטה הזאת נעשתה ללא ידיעתו. אתמול השתתפו חלק מהשחקנים, בניהם הזרים, בהפנינג מכירות שנערך לכבוד החג בחנות האוהדים. השחקנים שוחחו עם כמה מהם וביקשו מהם להגיע ולעודד במשחק הקרוב. "תהיו איתנו ותראה שינוי כבר מהמשחק הקרוב", הבטיחו.


טורניר חנוכה בכדורגל לזכרו של דודי הללי, יערך היום (חמישי, החל מהשעה 15:30) בפעם ה-12 ברציפות, במרכז חינוך ליאו בק בכרמל צרפתי. דודי שכיהן במשך מספר שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל היה דמות מוכרת בעיר. הוא נפטר בשנת 2004 לאחר מחלה קשה.
הטורניר סוחף אליו שחקני עבר ידועים של מכבי והפועל חיפה, נבחרת העיתונאים, נבחרת עיריית חיפה ונבחרת המשפחה. בין היתר ישחקו ציון מרילי, אלון מזרחי, זאהי ארמלי וברוך ממן. השנה אמור ליטול חלק בטורניר גם מהראן לאלה. כמו כן, ייערך משחק ראווה בין כוכבי השרדות לנבחרת הותיקים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully