וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "בנזמה לא הולך לשום מקום, אל תשאלו אותי על חלוצים אחרים"

למרות שאיקרדי, ורנר וסמולוב כבר הוזכרו כמועמדים להצטרף בינואר, מאמן ריאל נחוש להחזיר את הצרפתי לעניינים: "לכל אחד יש את הדעה שלו". אינייסטה מודה: "יפריע לי אם ניימאר יעבור למדריד"

one

הכל הולך קשה לריאל מדריד העונה. הבלאנקוס אמנם גברו אמש (רביעי) 1:2 על אלג'זירה מאיחוד האמירויות ועלו לגמר אליפות העולם לקבוצות, אבל התקשו במשך דקות רבות מול היריבה הנחותה, ושוב היו שותפים לכמה אירועים ביזאריים. במהלך המשחק שער לכל צד נפסל לאחר הוראה של שופטי הווידאו, לאחר שלרבים כבר היה נדמה היה השערים אושרו. בנוסף, במחצית ניגש אחד השחקנים המחליפים של היריבה לשחקני ריאל וביקש להצטלם איתם בסלפי.

"המשחק נעצר בכל פעם לארבע או חמש דקות, וזה לא נעים", אמר זינדין זידאן בהתייחס לשימוש בשופטי הווידאו, ובכך הצטרף לביקורת של גארת' בייל בעניין. "זה נראה מוזר מאוד, ואני מקווה שיהפכו את השימוש בזה ליעיל יותר, כי זה מוציא את העוקץ מהמשחק".

עוד בנושא

ריאל מדריד עלתה לגמר אליפות העולם לקבוצות עם 1:2 על אל ג'זירה
בייל על שיפוט הווידיאו: "זה משגע את השחקנים, חייב לבוא שיפור"

קארים בנזמה, ריאל מדריד. רויטרס
לא בעניינים. בנזמה מחמיץ, שוב/רויטרס

סוגיה נוספת שעלתה על הפרק שוב לקראת חלון ההעברות בינואר נוגעת למצבת החלוצים של הקבוצה. קארים בנזמה נמצא בכושר ירוד, ולאחרונה הוזכרו כמה שמות של מועמדים להחליף אותו בחוד של הבלאנקוס, כולל מאורו איקרדי, טימו ורנר ופיודור סמולוב. אמש דחה זידאן את השמועות ואמר: "בנזמה טוב מאוד, אני לא מתכוון לבקש שיחתימו עוד חלוץ. לכל אחד יש את הדעה שלו, הרבה מבקרים את קארים, אבל אני חושב שהיה לו משחק טוב, ושבאופן כללי הוא מציג יכולת טובה מאוד לאחרונה. במשחק הזה הוא הגיע ללא מעט מצבים, ואני מאוכזב בשבילו שהכדור לא נכנס".

גם האפשרות שניימאר יצטרף לריאל בקיץ ממשיכה להיות אחד הנושאים החמים בתקשורת הספרדית. אמש נשאל אנדרס אינייסטה כיצד ירגיש אם חברו לשעבר בברצלונה יעבור ליריבה השנואה, והשיב: "כן, ברור שזה יציק לי. ניימאר שחקן פנטסטי שמסוגל לשנות את מאזן הכוחות בליגה. זה יחזק משמעותית את היריבה הכי גדולה שלנו, אז ברור שזה יפריע לי".

אינייסטה הוסיף ש"זה לא מופרך שהוא יעבור לשם, כי כבר ראיתי הכל בכדורגל. היו לא מעט תרחישים בלתי אפשריים שהפכו למציאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני ברצלונה אנדרס אינייסטה (שמאל) ניימאר (ימין). AP
"אם הוא יעבור לריאל, זה ישנה את מאזן הכוחות בליגה". אינייסטה עם ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully