וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל על שיפוט הווידיאו: "זה משגע את השחקנים, חייב לבוא שיפור"

הוולשי, שכבש את שער הניצחון לזכות ריאל מדריד נגד אל ג'זירה באליפות העולם לקבוצות התייחס לשני השערים שנפסלו. בספרד תקפו: "זה תיאטרון האבסורד". וגם: הסלפי המביך של המחליפים

נאצ'ו, סרחיו ראמוס (במרכז), גארת' בייל שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
"עדיין לא כשיר ב-100 אחוז". בייל/רויטרס

ריאל מדריד העפילה הערב (רביעי) לגמר אליפות העולם לקבוצות אחרי ניצחון 1:2 על אל ג'זירה מאיחוד האמירויות שם תפגוש את גרמיו הברזילאית בשבת. עם זאת, המשחק היה קשה מהצפוי עבור הבלאנקוס שנקלעו לפיגור אחרי שער של רומאריניו (41) והצליחו להפוך את התוצאה משערים של כריסטיאנו רונאלדו (53) ושל גארת' בייל המחליף שכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור (81). במהלך ההתמודדות אירעו על הדשא כמה אירועים ביזאריים כאשר שער לכל צעד נפסל לאחר הוראה של שופטי הווידיאו לאחר שלרבים כבר היה נדמה כי השערים אושרו.

במארקה נמתחה ביקורת על ההתנהלות ובידיעה שפורסמה תחת הכותרת "מונדיאל המועדונים? מועדון הקומדיה" נכתב: "זה היה תיאטרון האבסורד, סוריאליזם של כדורגל. אוסף של אירועים שגורמים לך או לצחוק או לבכות". על היכולת של ריאל מדריד במשחק נכתב: "במשך דקות רבות הקבוצה הפגינה יכולת מדאיגה ביותר, אבל בסופו של דבר הם בגמר".

אגב, אירוע מביך נרשם במחצית המשחק בשעה שאחד השחקנים המחליפים של הקבוצה מאיחוד האמירויות אחמד אל האשימי ניגש לשחקנים המחליפים של ריאל מדריד וביקש להצטלם איתם בסלפי. השחקנים של ריאל לא סרבו אך נראו מובכים מאוד בזמן המעשה.

עוד בנושא
ריאל מדריד עלתה לגמר אליפות העולם לקבוצות עם 1:2 על אל ג'זירה

אחמד אל האשימי, אל ג'זירה, לוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו, ריאל מדריד. רויטרס
מביך. אל האשימי עושה סלפי עם המחליפים של ריאל/רויטרס

כובש שער הניצחון גארת' בייל התייחס לשובו למגרשים לאחר הפציעה ואמר: "אני חייב להיות סבלני ולהאמין בעצמי. אני רוצה להיות על המגרש למרות שאני עדיין לא מסוגל לתת 100 אחוז מהיכולת שלי. מה שחשוב הוא שהקבוצה עלתה לגמר". על השימוש במערכת הווידיאו אמר הוולשי: "כל העצירות האלו משגעות את השחקנים. השימוש במערכת הזאת מחייב שיפור יסודי".

לוקה מודריץ' סיכם: "סבלנו המון במשחק הזה אם כי גם לפני המשחק היה ברור לנו שזה לא יהיה קל. אני חושב שהבעיה הייתה שלא כבשנו. יצרנו המון מצבים אבל העובדה שלא כבשנו גרמה לנו לסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully