וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 72:86 את בני הרצליה

הירוקים השיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות. החלפתו של מיקי גורקה באלון שטיין לא עזרה להרצליה שקרסה ברבע האחרון. עוז בלייזר קלע 18 לחיפה. דגן יבזורי נפצע. ג'ף אדריאן הורחק

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
העסק מתחיל להתייצב. מאמן חיפה עופר רחימי/לירון מולדובן

מכבי חיפה השיגה הערב (רביעי) ניצחון ליגה שלישי רצוף לאחר שהכניעה 72:86 ברוממה את בני הרצליה במשחק דחוי מן המחזור התשיעי בליגת העל. אצל האורחת גם החלפתו של מיקי גורקה באלון שטיין לא עזרה לקבוצה מהשרון כדי לצאת לדרך חדשה. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים כשהרצליה בהנהגת שון דאוסון (16 נקודות) לא נתנה ליריבתה לברוח. אבל ברבע האחרון חיפה, בשורותיה הצטיין עוז בלייזר (18 נקודות), פתחה מבערים ורצה אל הניצחון.

הרגע העצוב של חיפה הגיע ברבע השלישי כשדגן יבזורי שלא מצליח לשקם את הקריירה שלו אחרי התקופה במכבי תל אביב נפצע ונראה מתוסכל מאוד על הספסל. דומיניק ארצ'י נפצע בשורות הרצליה. ג'ף אדריאן הורחק אחרי שנשרקו לחובתו שתי עבירות טכניות רצופות שתי דקות לסיום.
השורה התחתונה אחרי ערב של כדורסל ברוממה: מכבי חיפה חוזרת לעצמה אחרי פתיחת עונה נוראית. הרצליה עדיין בצרות צרורות.

seperator

מהלך המשחק

המשחק נפתח באופן צמוד וסל של שון דאוסון קבע 10:10 חמש וחצי דקות לסיום הרבע הראשון. חדירה של גוני יזרעאלי עם הבאזר העניקה שתי נקודות לחיפה בדרך ליתרון ירוק - לבן 21:22 בסיום הרבע הראשון. את הרבע השני חיפה פתחה בתנופה וסל קל של ברנדון בואומן קבע 24:31. עד המחצית הרצליה, בהנהגת שון דאוסון, הצליחה לצמק. 38:40 למכבי חיפה אחרי 20 דקות של כדורסל. עוז בלייזר הוביל את קלעי חיפה עם 13 נקודות, שון דאוסון הגיב באותה כמות של נקודות עבור הרצליה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בני הרצליה שון דאוסון חוגג. קובי אליהו
נכנס לעניינים בהרצליה. שון דאוסן/קובי אליהו

את הרבע השלישי הרצליה פתחה מצוין ושלשה של טוריאן גרין הטיסה את החבורה של שטיין ליתרון 40:45. במצב של 44:47 להרצליה דגן יבזורי נפצע וירד מתוסכל לספסל כשעוזר המאמן של מכבי חיפה תומר שטיינהאור ניסה לנחם אותו. עד לסיום הרבע הירוקים - לבנים החזירו לעצמם את היתרון וסל עם הבאזר של ווילי וורקמן קבע 52:57 חיפאי לפני עשר הדקות האחרונות של המשחק.

חיפה פתחה את הרבע האחרון בתנופה ועלתה ל-52:61. אלון שטיין הזעיק פסק זמן אחרי 40 שניות. הרצליה לא ויתרה, רצה 0:7 וחזרה למשחק (57:61) אבל איבדה את דומיניק ארצ'י שנפצע. חיפה הגיבה בשלשה של עוז בלייזר וטיפסה שוב ל-57:66. מזה הרצליה כבר לא חזרה אבל איבדה את ג'ף אדריאן שתי דקות לסיום אחרי שספג שתי עבירות טכניות רצופות והורחק. תוצאת סיום: 72:86 לזכות מכבי חיפה.

קלעו למכבי חיפה: ברנדון בואמון 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, עוז בלייזר 18 נקודות ו-9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. אנג'ל רודריגז 16, לוק מרטינז 15, ווילי וורקמן 8, גוני יזרעאלי 5, דגן יבזורי 3, פרדריק בורדיון וגל ברוך שיחקו ולא קלעו

קלעו לבני הרצליה: שון דאוסון וטוריאן גרין 16 נקודות כ"א, ג'ף אדריאן ואבירם זליקוביץ' 11 נק' כ"א, דומיניק ארצ'י 8 נקודות, מייק איפיברה 6 נקודות, תום מעיין 3 נקודות, אקזבייר תיימס 1, יונתן מור שיחק ולא קלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully