וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכנו של ג'אנלואיג'י דונארומה מנסה לבטל את חוזהו במילאן

מינו ראיולה טוען שהרוסונרי מפעילים לחץ פסיכולוגי על השוער בן ה-18 ולא עמדו בסיכום המקורי בנוגע לסעיף השחרור. גאטוזו נתפס צורח עליו: "אם לא תעשה מה שאני אומר לך, אהרוס אותך"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי לא מעט שמועות ואי הסכמות, חתם בקיץ האחרון ג'אנלואיג'י דונארומה על חוזה חדש במילאן, אולם לא בטוח שהוא יחזיק מעמד. באיטליה מפרסמים היום (שלישי) כי סוכנו של היהלום מינו ראיולה מעוניין לבטל את החוזה, בשל "התעללות מורלית" ו"לחץ פסיכולוגי" שהרוסונרי מפעילים על השוער הצעיר.

על פי הסיכום המקורי, סעיף השחרור של השוער בן ה-18 אמור היה לעמוד על 70 מיליון יורו בתנאי שמילאן תעפיל לליגת האלופות, ועל 40 מיליון יורו אם לא. אלא שעל פי דיווחים באיטליה, הרוסונרי לא עמדו בהסכם, ככל הנראה מתוך מחשבה שיוכלו לקבל עליו סכום גבוה יותר לכשיימכר.

כשחתם בקיץ לשש שנים חדשות, אמר דונארומה: "מדוע לא הלכתי לריאל מדריד? מילאן היא הביתה שלי. חשבתי שזה הדבר הנכון לעשות". אלא שכעת השמועות שוב צצות, כשעל פי האחרונות, פריס סן ז'רמן מקדימה את הבלאנקוס במירוץ אחר אחד הכשרונות הגדולים באירופה.

אגב, במהלך הניצחון האחרון על בולוניה, כשהשער הצעיר לא הוציא התקפה מתפרצת מספיק מהר, נתפס מאמנו החדש ג'נארו גאטוזו צורח עליו: "אם לא תעשה מה שאני אומר לך, אהרוס אותך בהמשך השבוע".

עוד בנושא:

איטליה: ניצחון בכורה לגאטוזו במילאן, 0:0 לנאפולי עם פיורנטינה
איטליה: אימובילה הורחק, טורינו ניצחה את לאציו בחוץ לראשונה מאז 1993

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. רויטרס
שוב לא שקט. דונארומה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully