וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: מכבי תל אביב יוצאת לעין שרה

11.12.2017 / 16:58

אחרי ההפסד הדרמטי להפועל חולון, ייצאו הצהובים למשחק חוץ נגד עירוני נהריה (21:00, ספורט 5) שהוקדם מהשבוע הבא. מייקל רול ודשון תומאס נשארו מחוץ לסגל של נבן ספאחיה

פייר ג'קסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לנצח? פייר ג'קסון/ברני ארדוב

משחקי המחזור העשירי בליגת העל, שישוחקו רק בשבוע הבא, ייצאו לדרך כבר מחר (שלישי) במשחק המוקדם בו תארח עירוני נהריה את מכבי תל אביב (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: דודי רומנו, כפיר מועלם וגיא סימאני). המשחק הוקדם בשל לוח הזמנים הצפוף של הצהובים בשבוע הבא ביורוליג, והעובדה שייאלצו לשחק שלושה משחקי יורוליג תוך פחות משבוע.

נהריה מגיעה להתמודדות אחרי הפסד החוץ לעירוני נס ציונה ביום שישי, הפסד שהגיע דווקא לאחר שהצליחה למחוק פיגור דו ספרתי ולעלות ליתרון לקראת סיום המשחק. נהריה של משחקי החוץ היא ממש לא אותה קבוצה כמו במשחקי הבית. הסגולים ניצחו עד כה בארבעה מחמשת המשחקים שנערכו בעין שרה, כשהקבוצה היחידה שגברה עליה בבית הייתה הפועל ירושלים במחזור הפתיחה. מנגד במשחקי החוץ ניצחה נהריה פעם אחת בלבד בארבעה משחקים. במועדון מקווים כי יפתח זיו, שנראה טוב יותר בשני המשחקים האחרונים, ימשיך את המומנטום נגד מכבי תל אביב.

מנגד הקבוצה של נבן ספאחיה מגיעה לעין שרה אחרי הפסד הליגה הראשון שלה העונה, אמש להפועל חולון ביד אליהו, ועם רצון לצאת לסדרת משחקי היורוליג הקשה החל מיום שישי הקרוב, עם ניצחון. במכבי מאוד לא אהבו את 20 הדקות הראשונות בהפסד לחולון, ושוחחו על כך עם השחקנים, כשהם יודעים שאם יתנו לנהריה להנות מאותה חופשיות, הם עלולים להכנס למומנטום שלילי. מייקל רול הפצוע ימשיך לא להתלבש, כשארט פראחוסקי ישוב לסגל על חשבונו של דשון תומאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully