וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל תל אביב יוצאת לאשדוד

10.12.2017 / 18:56

האדומים ינסו לייצר רצף של ניצחונות כשיתארחו בעיר הנמל (20:30, ספורט 5+), מאט האוורד ישוב לשחק אחרי תקופה ארוכה. פרנקו: "צריכים להיות מרוכזים". באשדוד ינסו להמנע מהפסד חמישי ברציפות

שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
ברוכים השבים. הווארד/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגת העל יימשך מחר (שני) עם המשחק בו תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את הפועל תל אביב (20:30, שידור ישיר בספורט 5+). הפועל תל אביב ניצחה את אשדוד בעשרה מתוך 14 מפגשים בין הקבוצות בליגת העל ובחמישה מתוך שבעת המשחקים שנערכו בהיכל הקריה בעיר הנמל. בעונה שעברה ניצחו האדומים באשדוד 68:85.

מכבי אשדוד מגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כשבשבוע שעבר היא שמטה יתרון מבטיח נגד עירוני נהריה והתפרקה בפתיחת הרבע הרביעי בדרך להפסד מאכזב בחוץ. באשדוד יודעים שאם לא ידעו להתחיל לצבור ניצחונות בשבועות הקרובים, הם צפויים להיות חלק ממאבקי ההשרדות בליגה עד מחזורי הסיום. במועדון מקווים כי גיל אמיתי ונתנאל ארצי, שערכו את הבכורה שלהם במועדון בשבוע שעבר בנהריה, יהיו יותר אפקטיביים ומשמעותיים במשחק נגד הפועל תל אביב.

אחרי הניצחון החשוב על מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר והבכורה המוצלחת מאוד של טוני גפני, בהפועל תל אביב נחושים לייצר מומנטום ולעשות צעד לכיוון החלק העליון של הטבלה. הקבוצה של דני פרנקו שחררה אמש את ג'ף אלן, אחרי תקופה ארוכה במהלכה הצעד היה באוויר, והוא קיבל תוקף לאחר שמאט האוורד שב לאימונים מלאים ויערוך את משחק הליגה השני המלא שלו בלבד בקבוצה נגד אשדוד.

"אשדוד היא קבוצה טובה יותר מהתוצאות שלה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "במהלך השבוע שחלף שילבנו שני זרים חדשים-ישנים בשורותינו, ונרצה לראות תיאום וכימיה קבוצתית בהקדם. יש לנו את הרצון והיכולת להמשיך במומנטום מהשבוע שעבר ואנחנו נצטרך להיות מאוד מרוכזים ומחושבים כדי לחזור עם ניצחון יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully