וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון הפצוע נותר מחוץ לסגל למשחק נגד אינטר

השוער הוותיק סובל מפגיעה בעצם השוקית ולא ישחק בדרבי ד'איטליה (שבת, 21:45, ספורט 5 פלוס). וויצ'ך שצ'סני צפוי להחליף את סופרמן בין הקורות. באינטר בונים על כושר ההבקעה של איקארדי

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה, ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
הגיל עושה את שלו. בופון./רויטרס

השוער הוותיק של יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון לא נכלל בסגל שפרסם המאמן מאסימו אלגרי לקראת דרבי ד'איטליה שייערך מחר (שבת, 21:45, ספורט 5 פלוס). בופון בן ה-39 שזכה במקום הרביעי ב"כדור הזהב" סובל מפגיע בעצם השוקית והוא לא יוכל ליטול חלק במשחק נגד הנראזורי.

וויצ'ך שצ'סני הפולני צפוי להחליף את "סופרמן" בין הקורות של הזברות. המאמן מאסימו אלגרי ציין במסיבת עיתונאים שקיים מוקדם יותר היום כי "לא סביר שבופון יחלים בזמן למשחק" ואכן כמה שעות לאחר הדברים האלו נודע כי בופון לא ייכלל בסגל. מי שעוד ייעדר מהמשחק בשורות יובנטוס הוא המגן השוויצרי סטפן ליכטשטיינר.

מנגד, אצל אינטר כל השחקנים המובילים כשירים להתמודדות כשבמועדון בונים על כושר ההבקעה של מאורו איקארדי שכבש העונה 16 שערי ליג. מאמן הנראזורי לוצ'אנו ספאלטי התייחס למשחק ואמר: "אנחנו לא משחקים נגד קבוצה שנמצאת כרגע במקום השלישי. היריבה שלנו למעשה היא קבוצה שהגיעה פעמיים לגמר היורוליג בשנים האחרונות".

כספאלטי נשאל איזה שחקן היה מצרך לקבוצתו משורות יובנטוס השיב בצחוק: "לא הייתי לוקח אף אחד. אבל הייתי מצרף את המאמן שלהם, אלגרי".

אם יובנטוס תנצח את המשחק היא תעלה זמנית לפחות למקום הראשון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully