וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 1:2 את סלטה ויגו וצימקה את הפער מברצלונה

שער ניצחון של דני פארחו מהנקודה הלבנה (81) קירב את העטלפים מרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה, לפחות באופן זמני. זאזה כבש ראשון (28), אספס השווה (46). חטאפה - אייבר 0:0

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בין חטאפה לאייבר

המחזור ה-15 בליגה הספרדית יצא לדרך ביום שישי במשחק תחתית בו ניצחה אלאבס את לאס פלמאס 0:2 ונמשך בשבת עם 0:0 בין חטאפה לאייבר, 0:1 של דפורטיבו לה קורוניה על לגאנס ו-1:2 של ולנסיה על סלטה ויגו. במשחק המרכזי של השבת, ריאל מדריד הביסה 0:5 את סביליה.

שחקני ולנסיה סנטי מינה, דני פארחו. GettyImages
שתי נקודות מהפסגה. פארחו ומינה/GettyImages

ולנסיה - סלטה ויגו 1:2

אחרי המעידה אצל חטאפה במחזור הקודם, העטלפים חזרו לעצמם והכניעו את האורחת, שסחטה 2:2 מברצלונה בחזור הקודם. סימונה זאזה נגח את הראשון אחרי כדור קרן מאגף שמאל (28), יאגו אספס השווה מקרוב בדקה ה-46, אך המילה האחרונה היתה שייכת למארחת. בדקה ה-81 הופל נאצ'ו חיל המחליף ברחבה, ודני פארחו בעט את הפנדל פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולצמק את הפער מבארסה שבפסגה לשתי נקודות בלבד, לפחות באופן זמני.

חטאפה - אייבר 0:0

צפו בתקציר

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אייבר הייתה קרובה לרביעי שהיה מאפשר לה גם לחלוף על פני חטאפה בטבלה, אבל ז'ואן ז'ורדן בעט מעל השער את הפנדל שקיבלה קבוצתו בדקה ה-54 והתוצאה נותרה מאופסת עד לשריקת הסיום. ויסנטה גואיטה, שהצטיין נגד האקסית ולנסיה ב-0:1 במחזור הקודם, שמר שוב על רשת נקייה עבור המארחת.

ויסנטה גואיטה שוער חטאפה. GettyImages
שוב לא ספג. ויסנטה גואיטה/GettyImages

משחקים נוספים:

דפורטיבו לה קורוניה - לגאנס 0:1
לדפור: אדריאן (24)

אלאבס - לאס פלמאס 0:2
לאלאבס: איבאי (23), מוניר אל חדאדי (55)

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully