וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל עשה היסטוריה: "המשחק הקודם ישב לי חזק בראש"

כוכב וושינגטון עקף את קארים עבדול ג'אבר והפך לשחק היריב שקולע הכי הרבה נקודות בפורטלנד (51): "הייתי אגרסיבי יותר". מאמנו סקוט ברוקס פרגן: "הוא אחד הגארדים הטובים בליגה"

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

רק בלילה הקודם וושינגטון ספגה את התבוסה השנייה הכי גדולה בתולדותיה כשהובסה 116:69 על ידי יוטה והלילה (בין שלישי לרביעי) הוויזארדס התעלו עם 92:106 בפורטלנד כשהם נשענים על תצוגת שיא של בראדלי ביל, הגארד שהתעלה בהיעדרו של ג'ון וול הפצוע עם לא פחות מ-51 נקודות על הראש של לילארד וחבריו.

עוד בנושא:

גולדן סטייט הודיעה: סטפן קרי ייעדר לפחות שבועיים מהמגרשים
סטפן קרי על הפציעה: "עשיתי מהלך מטופש כשניסיתי לחטוף כדור"
הלילה: טריפל דאבל מרשים לראסל ווסטברוק, 51 נקודות לבראדלי ביל
דיאנדרה ג'ורדן עשוי לעזוב את הקליפרס, קליבלנד ומילווקי מעוניינות

בראדלי ביל, וושינגטון ויזארדס,. AP
קונצרט. בראדלי ביל/AP

ביל רשם כמובן שיא קריירה כשקלע 21 סלי שדה ושבר בכך את שיאו של קארים עבדול ג'אבר כשהפך לשחקן היריב שקולע הכי הרבה נקודות באולם של פורטלנד. "אתה אף פעם לא מגיע למשחק וחושב על זה שאחר השחקנים הכי טובים שלך או אחד הגארדים הטובים בליגה יקלע 50 נקודות, אבל יש לו יכולת לרשום מספרים כאלו כשהוא אגרסיבי", כך אמר בסיום המשחק מאמנו סקוט ברוקס.

ביל התייחס לתבוסה בלילה הקודם מול יוטה כטריגר להצגה שלו כשאמר: "הגעתי למשחק הפעם במחשבה שצריך להיות אגרסיביים, במיוחד אחרי המשחק הקודם ולאור הדרך שבה שיחקתי בארבעת המשחקים האחרונים".

"הדבר הכי יפה ב-NBA הוא שאתה יכול לחזור בלילה שאחרי ולהתעלות וזה מה שקרה הערב", אמר בסיום המשחק מרסין גורטאט הסנטר הפולני של וושינגטון. כאמור, ביל שבר את שיאו של עבדול ג'אבר האגדי שקלע 49 נקודות בפורטלנד, כאשר במשחק הבא שלו מצפה לו יריבה די נוחה בדמותה של פיניקס בחמישי. פורטלנד לעומת זאת תארח את יוסטון החזקה בליל שבת ותנסה להימנע מהפסד רביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully