וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מודאגת מהפציעה של סטף קרי: "זה מצב מחורבן"

כוכב האלופה נקע את קרסולו לקראת סיום המשחק בניו אורלינס, ואמר: "עשיתי מהלך מטופש כשניסיתי לחטוף כדור". קווין דוראנט שוב הורחק: "אני תמיד מוודא שזה יהיה בשלב מאוחר במשחק"

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
נפצע ממש לקראת הסוף. סטף קרי/AP

לילה די עמוס נערך הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA, כאשר גולת הכותרת היתה ניצחונה של גולדן סטייט על ניו אורלינס במשחק סוער במיוחד. עומרי כספי לא היה טוב הפעם ולא קלע, אך סטף קרי שהוביל את האלופה עם 31 נקודות נפצע בקרסולו דקה לסיום ולא ברור כמה זמן ייעדר. קווין דוראנט הורחק בפעם השנייה השבוע אחרי שהתעמת עם דמרכוס קאזינס לקראת הסיום, כך שסטיב קאר לא ירצה לזכור את הסוף של המשחק הזה שבו קבוצתו חזרה מפיגור של 21 נקודות לניצחון.

עוד בנושא:

קאמבק גדול לגולדן סטייט, ניצחונות לקליבלנד, בוסטון וסן אנטוניו

דמרכוס קאזינס שחקן ניו אורלינס פליקנס מול קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
עוד הרחקה מיותרת. קווין דוראנט מתעמת עם קאזינס/AP

"לא נקעתי את הקרסול שלי כבר תקופה ארוכה, נראה איך זה מרגיש מחר ונתקדם משם. ברור שזה מצב מחורבן, אבל אני אחזור", כך אמר סטף קרי לעיתונאים לגבי הפציעה שלו. כוכב גולדן סטייט נפצע כשניסה לחטוף כדור מאיטואן מור לקראת הסיום ואמר על כך: "זה היה מהלך מטופש משום שהלכתי על חטיפה ודרכתי על הנעל שלו ולא הצלחתי להחזיק את עצמי. ברור שזה כואב, אבל אשים קרח ואתחיל בתהליך ההחלמה כמה שיותר מהר".

אחרי שהורחק בפעם השלישית ב-18 המשחקים האחרונים שלו, קווין דוראנט ניסה להסביר את התקרית שלו עם דמרכוס קאזינס: "קירבנו את הראשים שלנו אחד לשני, אבל אתם יודעים מה אני אומר? זה היה שלב מאוחר במשחק, תמיד כשאני מורחק אני מוודא שזה שלב מאוחר במשחק. אני לא עושה דברים כאלו ברבע הראשון או השני. אני חייב להיות יותר מפוקס. אסור לי לתת לאף אחד להוציא אותי מריכוז. במיוחד מישהו כמו קאזינס, שאנחנו יודעים שהוא לוחמני ואמוציונאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully