וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ליאטקבליס: "יש לנו משרה פנויה לאחים בול בצוות האבטחה"

ארטורס שטאלנברגס הסתלבט על הדיווח לפיו דיאנג'לו ולאמלו הוצעו לקבוצתו כשצייץ: "יש להם ניסיון בתחום הזה". בספורטנדו מדווחים: השניים הוצעו גם לצדביטה זאגרב ומספר קבוצות ביפן

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

משפחת בול ממשיכה לייצר כותרות כשאתמול (שלישי) התפרסמו דיווחים די מפתיעים שלפיהם נשיא ליאטקבליס הליטאית, יריבת הפועל ירושלים בשלב הבתים ביורוקאפ, חשף כי האחים ליאנג'לו ולאמלו בול הוצעו לקבוצה. בקבוצה הליטאית קיבלו את הפרסום הזה באדישות, אך מאמן הקבוצה ארטורס שטאלנברגס גנב את ההצגה עם ציוץ ציני שמתייחס לשמועות הללו ודי מתבדח על חשבונם על האחים עם העבר הבעייתי.

עוד בנושא:

בדרך לאירופה? ליאנג'לו ולאמלו בול הוצעו לליאטקבליס הליטאית

לאמלו בול כדורסלן אמריקאי. צילום מסך
איפה הוא ינחת? לאמלו בול/צילום מסך

"כן, יש לנו משרה פנויה בצוות האבטחה משום שיש להם ניסיון בתחום הזה", צייץ שטאלנברגס, שחקן נבחרת לטביה לשעבר. כידוע, לוואר בול האב הרעשני של האחים הודיע כי בנו הצעיר ליאנג'לו יעזוב את UCLA וגם אחיו הצעיר לאמלו לא ילבש את מדי המכללה משום שפניהם של השניים לאירופה. אחרי הציוץ הזה של מאמן ליאטקבליס, קשה להאמין שהאחים אכן יבחרו בקבוצה הליטאית. ובינתיים, באירופה מתפרסם דיווח נוסף לפיו השניים הוצעו הפעם לאלופת קרואטיה צדביטה זאגרב. ב"ספורטנדו" טוענים שהשנייים גם הוצעו למספר קבוצות בליגה היפנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully