וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאירופה? ליאנג'לו ולאמלו בול הוצעו לליאטקבליס הליטאית

משפחת בול שוב מפתיעה: אחרי שהאב לוואר הודיע כי הוציא את ליאנג'לו ממכללת UCLA וכי גם הבן הצעיר לאמלו לא ישחק שם, הוא החל להציע אותם לקבוצות ביבשת הישנה. יריבת ירושלים תרוויח?

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

משפחת בול לא מפסיקה להפתיע. אחרי שהאב הקולני לוואר בול הודיע חגיגית כי בנו הצעיר ליאנג'לו יעזוב את UCLA וגם בן הזקונים לאמלו לא ילבש את מדי המכללה כמתוכנן, מתברר כי פניהם של האחים לאירופה. נשיא ליאטקבליס הליטאית, יריבת הפועל ירושלים בשלב הבתים ביורוקאפ, חשף כי בימים האחרונים השניים הוצעו לקבוצה, וכי הוא שוקל בחיוב להחתימם עוד העונה.

"קיבלנו מכתב רשמי מאחד הסוכנים האמריקאים שקשר איתנו, שהציע לנו להחתים את שניהם בעסקת חבילה. הוא אמר שללוואר חשוב ששניהם ישחקו יחד באותה קבוצה, ולא חשוב לו הכסף", צוטט כאומר נשיא הקבוצה הליטאית הצנועה, שמדורגת במקום השני בליגה הליטאית אחרי ז'לגיריס וניצבת במקום הרביעי בבית ב' ביורוקאפ (מאזן 3:3). הליטאים כבר הספיקו לשחק פעמיים מול אלופת ישראל, כך שגם אם שני האחים המסקרנים יצורפו לקבוצה הם לא יגיעו ארצה, אולם האפשרות שעוד ישחקו העונה בקבוצה הקטנטנה קיימת בהחלט.

שחקן מכללת UCLA ליאנג'לו בול. AP
בדרך לליטא? ליאנג'לו בול/AP

כזכור, בול האב החליט להוציא את ליאנג'לו - שנחשב לאח הפחות מוכשר מבין שלושת הבנים (לונזו, כידוע, כבר הגיע ל-NBA ומשחק בלייקרס) - לאחר ש-UCLA השעתה אותו, זכר למעצרו בסין בחשד שגנב מוצרים משלל חנויות מקומיות. סקאוטים ומנהלים בכירים ב-NBA כבר צוטטו כאומרים ש"ליאנג'לו ממילא לא נחשב פרוספקט NBA, לכן המעבר לא ישנה דבר מבחינתו". אולם לאמלו הצעיר יותר נחשב כישרון גדול, לדעת רבים אף יותר מלונזו הבכיר, ומעבר למקצוענים באירופה או בכל יבשת אחרת תרחיק אותו מהעין הציבורית בארה"ב, ועלולה לפגוע במניית הדראפט שלו.

בול האב כבר הצהיר שהמטרה עבור לאמלו היא להיכנס לדראפט 2020, בו הוא צפוי על פי הערכות ראשוניות מאוד להיבחר באחת מעשר הבחירות הראשונות.

עוד באותו נושא

בשל ההשעיה: לוואר בול הוציא את ליאנג'לו בול ממכללת UCLA

לכתבה המלאה

צפו בלאמלו בול קולע 93 נקודות במשחק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully