וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "לא נפלנו, זה יכול לקרות. הפסדנו רק פעם אחת"

מאמן אתלטיקו סיכם קמפיין מאכזב והדחה אחרי ה-1:1 מול צ'לסי: "נילחם על חלומות ואתגרים חדשים". היינקס החמיא לטוליסו, שכבש צמד ב-1:3 של באיירן: "כדורגלן נהדר ואיום מתמיד על השער"

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
טורס ואתלטיקו נפרדו/רויטרס

שלב הבתים בליגת האלופות ננעל הערב (שלישי) בבתים א'-ד' עם שמונה משחקים ושורה תחתונה: אתלטיקו מדריד כשלה בניסיונה לעלות לשמינית הגמר והודחה לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. הקולצ'ונרוס סיימו ב-1:1 מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' וסיימו קמפיין מאכזב במקום השלישי בלבד. רומא עשתה את שלה עם 0:1 ביתי מול קרבאח וסיימה ראשונה בבית ג'. מנצ'סטר יונייטד גם עשתה את שלה עם 1:2 ביתי מול צסק"א שהבטיח לה את ראשות הבית ושלח את הרוסים לליגה האירופית כשפ.צ. באזל מנצחת 0:2 את בנפיקה האומללה שנעלה קמפיין פשוט עלוב. בבית ב' הצליחה באיירן מינכן להשיג סוג של נקמה מול פריס סן ז'רמן על התבוסה 3:0 בסיבוב הראשון עם 1:3 ביתי. ברצלונה ניצחה בלי קושי 0:2 את ספורטינג ליסבון והבטיחה את ראשות הבית בעוד יובנטוס ניצחה 0:2 את אולימפיאקוס ביוון וסיימה שנייה.

עוד בנושא:
אתלטיקו מדריד הודחה, באיירן מינכן ניצחה 1:3 את פ.ס.ז'.

קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הצרפתי השלישי שכובש צמד לפחות מול קבוצה צרפתית. טוליסו/רויטרס

המספרים

* באיירן מינכן כבשה היום בפעם ה-63 ברציפות במשחק תחרותי באליאנץ ארנה. זה הרצף השני הארוך ביותר שלה עם כיבושים במשחקים ביתיים. שיא המועדון עומד על 77 משחקים בין 1979 ל-1982.

* פרנק ריברי עלה כקפטן באיירן מינכן וזו הפעם הראשונה שהוא ענד את הסרט זה ארבע שנים וחצי, מאז אפריל 2013. גם בפעם שעברה זה קרה כשיופ היינקס היה המאמן.

* מנצ'סטר יונייטד ספגה העונה יותר שערים ביתיים בארבעת המשחקים שלה בגביע הליגה האנגלי ובליגת האלופות מאשר בשבעה משחקי בית בליגה.

* קיליאן אמבפה הוא הכדורגלן הצעיר ביותר שמגיע לעשרה שערים בליגת האלופות ועשה את זה בגיל 18, 11 חודשים ו-15 ימים. הצעיר ביותר שהגיע לעשרה שערים באלופות לפניו היה קארים בנזמה, שעשה את זה בליון כשהיה בן 20, 10 חודשים ויומיים.

* פול פוגבה בישל שישה שערים ב-12 משחקים במנצ'סטר יונייטד עונה, אותה כמות שהוא בישל ב-51 משחקים בעונה שעברה.

* קורנטן טוליסו הוא הצרפתי השלישי שכובש לפחות שני שערים במשחק אחד מול קבוצה צרפתית אחרי קארים בנזמה שכבש במדי ריאל מדריד מול אוקזר ותיירי הנרי שעשה את זה עבור ברצלונה נגד ליון.

* כל שמונת השערים של סאול בליגת האלופות היו השערים הראשונים במשחקים בהם נכבשו.

* מנצ'סטר יונייטד ללא הפסד ביתי ב-40 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. מעולם לא היה לה רצף ארוך מזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
דייגו סימאונה המאוכזב/רויטרס

מאמן אתלטיקו מדריד המאוכזב דייגו סימאונה אמר: "מה שחשוב הוא להיות קטלניים מול השער, אתה צריך לכבוש. הפסדנו רק במשחק אחד בליגת האלופות העונה וזה היה בדקה ה-93. אין תירוצים, נישפט בסוף העונה. אני הולך להחדיר מוטיבציה בשחקנים שלי גם בליגה האירופית כמו שהייתי עושה לפני משחק אימון, משחק ליגה או משחק בגביע הספרדי. אתה לא צריך מוטיבציה נוספת כשאתה לובש את החולצה של אתלטיקו. לא נפלנו, דבר כזה יכול לקרות. השחקנים נתנו הכול כדי לנסות לעלות עד הסיום, אנחנו בסדר. עכשיו יש בפנינו אתגר חדש וחלומות חדשים להילחם עליהם".

שוער אתלטיקו יאן אובלק הוסיף: "בסופו של דבר, זה לא עבד כמוש רצינו. לא הצלחנו להשיג שלוש נקודות, לא ניצחנו ואנחנו לא שמחים. אנחנו מחוץ לליגת האלופות וזה מעציב אותנו. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה כדי שנוכל לשחק את הכדורגל הטוב ביותר שלנו במשחקים הקרובים. המטרה שלנו היא תמיד לנצח, לא משנה באיזה מפעל. אנחנו הולכים להמשיך להילחם ולראות מה מגיע עכשיו".

בלם צ'לסי גארי קייהיל אמר: "יותר מאשר הגיע לנו לנצח, היו לנו מצבים נהדרים. אני לא יודע איך לא ניצחנו, היינו צריכים לנצח. אפשר למצוא טעויות בכל שער שספגת, אבל בסך הכול ההופעה שלנו הייתה טובה. יאן אובלק היה נהדר היום, היו לו הצעות גדולות". אדן הזאר אמר: "השוער שלהם היה נהדר. הגיע לנו לסיים את הבית במקום הראשון, אבל זה תיקו טוב, אתלטיקו קבוצה חזקה מאוד. אנחנו שמחים. זו לא בעיה לקראת הגרלת שמינית הגמר, אנחנו צ'לסי. אנחנו קבוצה מעולה שיכולה לעשות הכול". שוער צ'לסי טיבו קורטואה אמר: "רצינו לנצח ולסיים ראשונים בבית. החמצנו יותר מדי מצבים ויכולנו גם לנצח".

פרנק ריברי, שפתח בבאיירן מינכן כקפטן, אמר בסיום: "נהדר לחזור אחרי חודשיים בחוץ ועוד במשחק כל כך מיוחד עבורי". שוער באיירן סוון אולרייך, שהיה טוב, הוסיף: "המאמן העניק לי ביטחון מלא ואני שמח להחזיר לו על כך עם הופעות טובות". קשר פריס סן ז'רמן יוליאן דראקסלר אמר: "באיירן היא אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, הניצחון היום הגיע להם. אנחנו לא שמחים עם התוצאה אבל מאושרים שסיימנו ראשונים בבית".

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס אמר: "זה היה מאמץ קבוצתי רציני. עשינו בדיוק את מה שרצינו לעשות והיינו חכמים מאוד מבחינה טקטית. ההופעה המצוינת של קינגסלי קומאן לא מפתיעה אותי, הוא תמיד מעניק לי סיבות להעלות אותו בהרכב. טוליסו המשיך להוכיח לי שהוא כדורגלן נהדר ואיום מתמיד על השער. הוא התאמן בצורה נהדרת השבוע ולא היססתי לתת לו לפתוח בהרכב".

קשר פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו אמר: "שיחקנו יותר מדי בצורה אינדיבידואלית ולא מספיק כקבוצה. כששיחקנו כקבוצה היינו מסוכנים. יכולנו לכבוש שערים נוספים אבל לא היינו חדים מספיק מול השער. אנחנו משחקים טוב ביחד וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים לעשות נגד קבוצה כמו באיירן מינכן. כששחקנים מנסים לעשות הכול לבד, זה לא עובד. סיימנו במקום הראשון בבית ואנחנו שמחים. השגנו את המטרה המרכזית שלנו, אבל זה נכון שיש לנו עבודה לעשות כי אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בסוג כזה של משחק. עשינו כמה דברים טובים, אבל יש דברים אחרים שאנחנו צריכים לשפר כמו המשחק הקבוצתי".

קשר רומא ראג'ה נאינגולן אמר: "אף אחד לא ציפה שנעלה וזה שסיימנו במקום הראשון בבית זה בונוס. היה צמוד, אבל הגיע לנו לנצח ולעלות. אני אפילו לא יודע מי הקבוצה השנייה שעלתה, אבל ראינו שכל המשחקים קשים ולא משנה נגד מי אתה משחק. הדבר הכי חשוב הוא שעלינו".

ג'רדאן שאקירי מפרגן לאקסית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully