וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין דיי ביקש להשתחרר, הפועל ירושלים סירבה בשלב זה

5.12.2017 / 19:05

הפורוורד קיבל הצעה מווירטוס בולוניה והביע לפני כשבועיים בפני ראשי המועדון את רצונו לעזוב, אך נתקל בסירוב. במידה שהאדומים יודחו מהיורוקאפ בשלב הראשון, ייתכן כי בקשתו תישקל מחדש

one

על רקע ההפסדים ביורוקאפ וסכנת ההדחה המוחשית, יש כבר מי שמעוניינים לעזוב את הפועל ירושלים. נוסף על הפורוורד היווני סטראטוס פרפרוגלו, שעשוי להשתחרר מהאלופה במידה שלא תעפיל לטופ 16, לוואלה! ספורט נודע כי אוסטין דיי פנה לפני כשבועיים לראשי המועדון וביקש לעבור לווירטוס בולוניה.

עוד בנושא:
סטראטוס פרפרוגלו עשוי לעזוב את הפועל ירושלים אם תודח מאירופה
ההבדל בין דייסון לפייר ג'קסון ונוריס קול: סיכום ההפסד של ירושלים למכבי ת"א

על אף האכזבה מיכולתו של האמריקאי, שהגיע כהבטחה גדולה אבל לא עומד בציפיות ומשדר חוסר שביעות רצון מתחילת העונה, בירושלים דחו את בקשתו והבהירו לו כי הם מצפים ממנו להשקיע כמיטב יכולתו בהצלחת הקבוצה ובהעלאתה לשלב הבא במפעל האירופי. עם זאת, במידה שהאדומים ייכשלו במשימה ויודחו, ייתכן כי בקשתו תישקל מחדש.

דיי אמנם מעמיד ממוצעים סבירים בהחלט של 14.2 נקודות (50 אחוזים לשלוש) ו-4.7 ריבאונדים בפחות מ-24 דקות ביורוקאפ, אבל סובל מיכולת הגנתית ירודה ושפת הגוף שלו משדרת חוסר שביעות רצון. אם יגיע לבולוניה, אלופת אירופה לשעבר שחזרה העונה לליגה הראשונה באיטליה, הוא יפגוש בשורותיה אקס אחר של ירושלים, אלסנדרו ג'נטילה.

אוסטין דיי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. דיי/ברני ארדוב

דיי וירושלים נמצאים כעת בפודגוריצה, ומשלימים את הכנותיהם לקראת המשחק הגורלי מחר (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט 1) נגד בודוצ'נוסט. ההפסד הביתי למונטנגרים בסיבוב הראשון, 86:81, סיבך מאוד את הקבוצה - וניסיונותיה להתאושש ולהשתחל בכל זאת לשלב הבא עוברים בהכרח בניצחון על קבוצתו של אלכסנדר דז'יקיץ'.

מלבד המשחק מול בודוצ'נוסט, צפויים לירושלים עוד שני משחקי חוץ - בשבוע הבא מול באיירן מינכן ובמחזור הנעילה באיסטנבול מול גלאטסראיי - כשבתווך היא תקיים את משחקה הביתי האחרון בשלב הזה, מול רג'ו אמיליה.

דיי (2.11, 29), בנו של שחקן העבר דארן דיי ששיחק בגליל עליון ובמכבי ראשון לציון, הגיע לירושלים על תקן מחליפו של טראוויס פיטרסון ונחשב לשדרוג גדול ביחס לקודמו. למרות זאת, הוא מתקשה לספק את הסחורה, בעיקר הצד ההגנתי. מתחילת העונה הוא עומד על ממוצעים של 12.1 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק בליגה, וביורוקאפ הוא מציג מספרים משודרגים, עם 14.2 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע. לו היה עובר לשורות בולוניה, היה משתף פעולה שני פרצופים מוכרים לחובבי הכדורסל הישראלי. שניים מהם - אלסנדרו ג'נטילה ומרכוס סלוטר - אף שיחקו בהפועל ירושלים בעבר. כמו כן, משחקים בקבוצה אוליבייר לפאייט, מייקל אומה ומייקל לוסון, אף הם עם עבר בליגת העל בישראל.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully