וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא היינו שם במחצית השנייה", פרפרוגלו עשוי לעזוב

4.12.2017 / 8:53

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים מההפסד ודאגה מחוסר הכימיה בסגל: "לא משחקים קבוצתי, וזה פוגע". היווני, שעשוי לעזוב במקרה של הדחה מאירופה: "איבדנו ריכוז בהגנה והחטאנו זריקות פתוחות"

ברני ארדוב

אכזבה רבה בהפועל ירושלים בעקבות התבוסה הצורבת 88:71 נגד מכבי תל אביב בארנה. על פניהם של אנשי ושחקני הקבוצה ניכרו היטב התחושות בקשות והשחקנים יצאו מחדר ההלבשה רק שעה ארוכה לאחר סיומו של המשחק, ולא מעט מהם סירבו להתראיין. ג'רום דייסון , שהיה מאכזב מאוד וסיים עם שלוש נקודות בלבד באחוזים נוראיים של 1 מ-14 מהשדה, נראה מדוכדך מאוד מהיכולתו העגומה. בנוסף, ספסולו של בר טימור העלה לא מעט סימני שאלה, להם המאמן מודי מאור השיב בשתי מילים: "טימור פצוע".

זהו לא סוד כי אין כימיה בין שחקני הסגל של האלופה, הן בין הזרים לעצמם והן בין השחקנים הזרים והישראלים, זאת למרות השיחות הרבות שנערכו בקבוצה בניסיון לפתור את המצב. "הקבוצה לא מראה משחק קבוצתי, וזה פוגע", אמרו האדומים.

להפועל ירושלים אין זמן רב להתאושש מההפסד הכואב, שכן ביום רביעי הם יתארחו למשחק קריטי אצל בודצ'נוסט פודגוריצה, וראשי קבוצה רוצים להרים את השחקנים לקראת המפגש. אי העפלה לשלב הבא באירופה תשפיע גם על סגל השחקנים, שכן ירושלים לא תזדקק לסגל כה רחב רק למסגרת הליגה. אם אכן הקבוצה תסיים את דרכה באירופה, סטראטוס פרפרוגלו עשוי להיות זה שישלם את המחיר ויעזוב.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 71:88 בארנה
מודי מאור: "מקווה שהמשחק הזה לא ישפיע עלינו לקראת בודוצ'נוסט"
במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון בירושלים: "זו לא רק התוצאה, אלא גם הדרך"

מודי מאור מאמן הפועל ירושלים עם סטראטוס פרפרוגלו. ברני ארדוב
בדרך החוצה? פרפרוגלו עם מאור/ברני ארדוב

פרפרוגלו עצמו סיכם את המשחק באכזבה: "זה הפסד כואב בייחוד בגלל הדרך. אני לא יכול להגיד שלא ניסינו אבל במחצית השנייה איבדנו ריכוז בהגנה והחטאנו זריקות פתוחות. איבדנו את הקצב, ניסינו לבצע מהר מדי בהתקפה ולמכבי היה קל להגן. האם אנחנו פחות טובים ממכבי? ההפרש הוא לא משקף. אני חושב שניפגש עוד העונה ונראה תוצאה שונה".

יותם הלפרין: "לא צריך להיות גאון כדורסל כדי להבין שבמחצית השנייה לא היינו שם. במחצית השנייה קיבלנו יותר מדי נקודות בהתקפת המעבר, קשה מאוד לנצח כאשר סופגים 88 נקודות, לא משנה מול מי. הזרים? לא שופטים שחקן כזה או אחר על משחק או שניים, חלק מהמשחק של מכבי היה לעצור את ג'רום ואוסטין דיי. לא היינו שם במחצית השנייה לבטח באגרסיביות. העובדה שהם שיחקו בשבועיים האחרונים ואנחנו לא פגעה בנו. ביום רביעי משחק מאוד חשוב. אם נפסיד שם אנחנו לא תלויים בעצמנו. אני מכיר אותם, מכיר את המגרש, אני מניח שהם מבינים את חשיבות המשחק כמונו, אף פעם לא קל לשחק מול קבוצות סרביות".

לשאלה האם מכבי טובה יותר מירושלים, השיב הלפרין: "מכבי עברה הרבה פחות טראומות מתחילת העונה לעומת ירושלים. מכבי קבצה עם אופי ומאוד מאומנת, אנחנו מחפשים את הקו הנכון ואת השיפור. מכבי משחקת באינטנסיביות מאוד גבוהה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully