וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון בירושלים: "זו לא רק התוצאה, אלא גם הדרך"

4.12.2017 / 7:29

לא מעט חיוכים נראו אצל הצהובים אחרי ה-71:88 על הפועל ירושלים בארנה. ספאחיה החמיא לשחקנים על משחק ההגנה, גיבור הניצחון פייר ג'קסון: "הניצחון הוכיח שאנחנו קבוצה טובה יותר"

one

בווידאו: צפו בתקציר המשחק

לא מעט חיוכים נראו אמש (ראשון) במכבי תל אביב לאחר הניצחון 71:88 על הפועל ירושלים בקלאסיקו הראשון של העונה בליגת העל. בשנים האחרונות, קברניטי הקבוצה היו משוחחים ביניהם לאחר הפסדים והלינו על כך שהקבוצה מתקשה בארנה, כך שעבור חלק מראשי הקבוצה, הניצחון המוחץ אתמול היווה סגירת מעגל. "הסבירו לשחקנים היטב את חשיבות המשחק ושוחחו איתם על ההיסטוריה והיריבות בין שתי הקבוצות. אין מה להשוות בין העונה שעברה לעונה הזאת. זו לא רק התוצאה, אלא גם הדרך", אמר אמש גורם בקבוצה בסיפוק. בחדר ההלבשה החמיא המאמן נבן ספאחיה לשחקנים על ההגנה שהציגו במחצית השנייה.


עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 71:88 בארנה
נבן ספאחיה: "ניצחון גדול, לעולם לא נהיה אנדרדוג בישראל"

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
נהנה עם האוהדים. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

פייר ג'קסון היה גיבור הניצחון עם מחצית שנייה מרשימה שהובילה ל-18 נקודות ו-10 אסיסטים. בסיום המשחק כחמישים מאוהדי מכבי המתינו בחוץ לשחקני הקבוצה ומחאו להם כפיים בזמן יציאתם מהאולם. ג'קסון ושאר השחקנים שיתפו פעולה כשג'קסון צילם בוידאו את האוהדים ונראה מחויך מהסיטואציה. הרכז סיפר: "האוהדים דחפו אותנו לאורך כל המשחק, מאוד אהבתי את האווירה, ירושלים קבוצה טובה אבל העלנו רמה במחצית השנייה. הצגנו משחק אגרסיבי והיה חשוב לי להציג משחק כזה באופן אישי".

לשאלה האם הניצחון הוכיח שמכבי קבוצה טובה יותר מירושלים, השיב ג'קסון: "כן, הניצחון הוכיח. כולם הרי רוצים להראות מי הקבוצה הכי טובה, ואני חושב שהוכחנו את זה במשחק הזה. הרבע האחרון? היה חשוב לי כרכז שנסיים את המשחק טוב. יש כימיה בין השחקנים, כולם מפרגנים אחד לשני, זה אחד הסודות של מכבי העונה. כמובן שצריך להמשיך להשתפר ולעבוד ביחד, לשמור על ריכוז ולהמשיך כך".

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
"אנחנו יכולים לשלוח מסר בכל משחק". נוריס קול/ברני ארדוב

נוריס קול הוסיף: "האווירה הייתה נהדרת. הקהל שלנו היה רועש כפי שציפינו והאווירה היתה טובה. שיחקנו טוב מאוד במחצית השניה. הם התחילו את המשחק עם הרבה אנרגיות אבל ידענו שאנחנו יכולים לעצור אותם ולברוח במחצית השניה. לפייר היה משחק אדיר הערב, הגבוהים שלנו היו מאוד אקטיביים, הורידו ריבאונדים וחסמו זריקות, בייחוד ג'ונה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק. היריבות היא רק בין המועדונים אבל אנחנו יכולים לשלוח מסר בכל משחק ורוצים לנצח כל משחק. זה טוב שניצחנו את המשחק, אבל כל משחק חשוב".

איתי שגב סיכם: "ניצחון ליגה ראשון שלי בארנה. כיף לנצח. שיחקנו מצוין. בעיקר בחצי השני, אנחנו רואים תוצאות שונות מהעונה שעברה, וזה בא לידי ביטוי בתוצאת המשחק הזה אין לי כוונה להשוות בין הקבוצה הזאת להעונה שעברה, אני יכול להתייחס לקבוצה של העונה. יש כאן חבורה שכיף להתאמן ולצחוק איתה וגם להיות עצובים איתה. שימשיך ככה".

לשאלה האם הצהובים טובים מירושלים העונה, השיב הקפטן: "ניצחנו אותם במשחק ליגה, המשחק היום רק מראה שקלענו יותר נקודות מהם. זה מה שקרה היום. כרם משעור שחקן טוב, הוא היה פצוע וחוזר. לגבי פייר ג'קסון, הוא משחק מצוין, עושה מעבר למה שצריך, מוסר, קולע, שומר מצוין, אנשים לא שמים לב לזה עד כמה הוא שומר מצוין".

דשון תומאס: "אלכס טיוס עשה הגנה אדירה על האוול. אנחנו שמרנו על קור רוח לאורך כל המשחק, השחקנים שלנו שיחקו נהדר בצורה קבוצתית. זאת יריבות, הקהל היה בעניין. הקהל המקומי היה רועש אבל שמרנו על קור רוח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully