וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראמונד על אמביד: "לא מדבר עם מי שלא מסוגל לשחק שני משחקים ברצף"

קרב הביגמנים נמשך: סנטר דטרויט מקניט, כוכב פילדלפיה טוען שהעקיצות חבריות, וב-NBA תוהים מתי לאחרונה נראה דו קרב שכזה בין סנטרים. וגם: "שיחות חיוביות" בין דרק רוז לקליבלנד

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

ג'ואל אמביד 2, אנדרה דראמונד 0. שניים מהסנטרים הטובים והדומיננטיים ב-NBA נפגשו הלילה (בין שבת לראשון) לסבב נוסף של הדו קרב המתמשך ביניהם, ובסופו שוב יצא כוכב פילדלפיה כשידו על העליונה. הסיקסרס ניצחו 103:108, ובדיוק כמו במפגש הקודם בתחילת העונה, שגם אותו פילי ניצחה, נרשמו לא מעט חיכוכים בין השניים.

היריבות בין השניים החלה במפגש הראשון של העונה בין פילדלפיה לדטרויט בשבוע הראשון של העונה. אמביד קלע 30 נקודות לעומת 14 של דראמונד, השניים ניהלו טראש טוק לאורך כל המשחק ובסיום עקץ סנטר פילי את כוכב הפיסטונס ואמר ש"הוא לא עושה שום הגנה" (למרות שדראמונד נחשב אחד משחקני ההגנה הטובים ב-NBA בעמדה שלו). דראמונד, בתגובה, צייץ: "נתראה ב-2 בדצמבר".

עוד בנושא

פילי ניצחה 103:108 את דטרויט, אמביד עקץ את דראמונד
עוד הלילה: ניצחון 11 ברציפות לקליבלנד, עוד הצגה ללברון
הקבוצה היציבה של ה-NBA נפולת: על פיטורי פיזדייל מממפיס

אמביד לא ממצמץ: "הסנטר הטוב בליגה? אתם מסתכלים עליו ממש עכשיו"

לקראת המשחק הלילה, השניים שוב התגוששו גם מחוץ למגרש. אמביד אמר לפני המשחק ש"אני לא מתכוון לפגוע בכבודו או משהו, אבל הבחור הזה לא מסוגל לקלוע, אז אני רק צריך לדאוג שהוא לא יעשה נקודות מאסיסטים של אחרים". עוד לפני כן, אמביד אמר בנוגע לדראמונד: "בדרך כלל אני אוהב לעלות למגרש, ליהנות ולשחק כדורסל, אבל יש כאלה שאוהבים לדבר נגדי, שמדברים איתי טראש טוק...זה בדרך כלל גורם לי להעלות את הרמה שלי, יש לי חשק לנשק להם את התחת וללכת אחר כך להמשיך את הטראש טוק בטוויטר".

דראמונד השיב בעקיצה, ואמר ש"אי אפשר לנהל שיחה אמיתית עם שחקן שלא מסוגל לשחק שני ימים ברציפות. אני ב-NBA כבר שש שנים והחמצתי אולי ארבעה או חמישה משחקים בסך הכל. כשאמביד ישחק עונה שלמה ויפסיק לנוח בתדירות כזו, אז הוא יוכל לדבר איתי".

מיד בפתיחת המשחק הטראש טוק ביניהם שוב החל. אמביד סיים את המשחק עם 25 נקודות (באחוזים רעים - 7 מ-21 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, דראמונד רשם 14 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות, ולקראת סיום, כשהמשחק צמוד ומותח, סנטר פילדלפיה סחט מדראמונד עבירה שישית, ודאג להראות לו את הדרך החוצה בתנועות הפגנתיות.

לאחר מכן, ניסה אמביד לצנן את הרוחות ואמר ש"המטרה שלי לפני המשחק הייתה להוציא אותו בשש עבירות. אמרתי לחברים בקבוצה שהוא הולך לצאת בעבירות. אבל כל הדיבורים בינינו היו רק בשביל הכיף, ובסוף המשחק התחבקנו ושכחנו מהכל. אחרי הכל, אנחנו שני ילדים שמנסים ליהנות. אני אוהב להשתעשע ברשתות החברתיות, וגם הוא".

דראמונד התלהב מהמצ' אפ מול אמביד, ותהה: "מתי בפעם האחרונה ראיתם שני ביגמנים נאבקים ככה בזה בזה? זה היה נפלא, ואני מחכה כבר לפעם הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס, מול אנדרה דראמונד, דטרויט פיסטונס. AP
הכל בחברות. אמביד ודראמונד/AP

הציוץ המרוכך של אמביד בסיום

טיירון לו: "קליבלנד עורכת שיחות חיוביות עם דרק רוז בנוגע לעתידו"

מאמן קליבלנד טיירון לו טוען כי כי יש "שיחות חיוביות" בין דרק רוז לקבוצה, כשכרגע הגארד שוקל את עתידו בליגה. לו לא רצה להרחיב בנושא ולפרט על תוכן השיחות, והפנה את הכתבים לג'נרל מנג'ר קובי אלטמן. גם אלטמן לא הרחיב, ורק ציין שמתקיים קשר חיובי בין הצדדים. כזכור, בשבוע שעבר דווח שרוז שוקל לפרוש אחרי שסבל מעוד פציעה, הפעם בקרסול, ושהוא מתוסכל ושוקל לפרוש. כרגע הוא לא נמצא עם הקבוצה בגלל "סיבות אישיות".

הגארד בן ה-29 מעמיד העונה ממוצעים של 14.3 נקודות (ב-7 משחקים). הוא נפצע ב-20 באוקטובר לראשונה, ונעדר מארבעה משחקים. הוא שיחק בחמשת המשחקים הבאים, אבל ב-17 בנובמבר הקבוצה הודיעה שהוא שוב ייבדק ועשוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. רוז סובל מפציעות קשות מאז שנבחר ל-MVP של הליגה ב-2010/11. כרגע הקאבס מחפשים פתרונות בעמדת הפוינט גארד, כשחוזה קלדרון פתח בחמישייה בשבעה משחקים רצופים, ודווין וויד שיחק בעמדה בחמישייה השנייה. אייזיאה תומאס, מי שאמור למלא את העמדה, טרם שיחק העונה בגלל פציעה, אבל שב לאימונים ומתקרב לחזרה.

שחקן קליבלנד דרק רוז. AP
לא פורש כל כך מהר. דרק רוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully