וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "שלטנו מול יובה אבל לא היינו חדים מספיק. זה לא אסון"

מאמן נאפולי היה מרוצה מיכולת שחקניו במשחק העונה, למרות ההפסד: "לא רוצה שנוריד את הראשים עכשיו". היגואין, שניצח את האקסית: "אשמח לחזור לעבוד עם סארי". אלגרי: "שמח שלא ספגנו"

גונסאלו היגואין יובנטוס חוגג שער. רויטרס
"מעדיף לדבר על הדשא". היגואין חוגג/רויטרס

דווקא כשנראה היה שהעונה מגיעה הנפילה של יובנטוס אחרי שש אליפויות רצופות, שנאפולי ושאר הדולקות אחריה יוכלו הפעם להוות חלק משמעותי ואמיתי ממאבק האליפות - הגיע גונסאלו היגואין וסידר לגברת הזקנה 0:1 חשוב מאין כמותו על האקסית (חמישה שערים בחמישה משחקים מול נאופולי בכל המסגרות מאז המעבר). המאבק כמובן עדיין פתוח ואמור להישאר כזה לעוד הרבה זמן, אך יובה שמרה על רשת נקייה בסן פאולו לראשונה מאז מרץ 1997, והוכיחה שהספידו אותה קצת מוקדם מדי. הפרטנופי הפסידו רק שלוש פעמים ב-45 משחקי הליגה האחרונים, שניים מהם ליובה, שכבשה במשחק ה-44 ברציפות וקבעה שיא ליגה חדש.

"שלטנו במשחק מול יובה בכל מובן אפשרי ולא אפשרנו לה להגיע כמעט לכלום, אבל לא היינו חדים בחלק הקדמי ולא הפכנו את השליטה לשערים", אמר בסיום מאוריסיו סארי, "החמאתי לקבוצה, ואם אנחנו מפסידים משחק אחרי תשעה חודשים זה לא אסון. עם קצת יותר חדות היינו מנצחים. אני לא רוצה שנוריד את הראשים עכשיו. השער המוקדם הקל על יובה לרדת אחורה ולצאת למתפרצות. הם חזקים פיזית ויודעים איך לשבור לחץ. נצטרך להחזיר את שחקני ההתקפה לכושר שיא, אנחנו עדיין משחקים מצוין. לא היו לי אופציות במקום מרטנס, אין עוד חלוצים בסגל. אנשים מדברים עם אדם אונאס כאילו הוא רונאלדו, אבל הוא ילד בין 20 שרק צריך להתבגר כרגע. מקווה שיעזור לנו בעתיד".

היגואין, שהיה בספק בשל ניתוח שעבר בידו, אמר לאחר המשחק: "הייתה החלטה לעבור ניתוח לפני משחק כזה, אבל אחרי שדיברתי עם הצוות הרפואי ועם המאמן החלטנו לסיים עם הניתוח כבר עכשיו. כל יום שעבר, הכאב ביחד פחת, אז יכולתי לשחק במשחק הכל כך חשוב".

מאמן נאפולי מאוריציו סארי. רויטרס
הכדורים לא נכנסו. מאוריסיו סארי/רויטרס

על האקסית: "כמו שתמיד אמרתי, אני מעדיף לדבר על כר הדשא. אני משאיר את הבלבולי שכל לאחרים. אלה שמכירים אותי יודכים שאני לא מעוניין לדבר למיקרופונים. אני שחקן כדורגל. סארי? החיבה שלי אליו לא קשורה רק בכדורגל. הוא הפך אותי לשחקן טוב יוץר, אני תמיד אודה לו. אכפת לי ממנו מאוד כבן אדם ומאמן, הוא מאמן מצוין ואני מאחל לו רק וב. תמיד אמרנו שנמשיך לשמור על קשר, אשמח לעבוד איתו במועדון אחר. זה יהיה נהדר".

מסימיליאנו אלגרי: "במחצית הראשונה החזקנו מעמד יפה תחת הלחץ וניסינו להיחלץ ממנו, ואחרי ההפסקה ניבינו להאט את המהלכים של נאפולי. הקבוצה של סארי שיחקה טוב מאוד והעובדה שלא ספגנו היא מעולה, היינו צריכים משחק כזה. נאפולי משחקת מצוין ואם נותנים להם להיכנס לקצב הם הוריס אותך. היגואין היה רגוע, עד אתמול הוא חשב שלא שחק, ואז מנדז'וזקיץ' נפצע ולא הייתה לנו ברירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully