וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 דרמטי את ריאל סוסיאדד

שער של אנטואן גריזמן מול האקסית בדקה ה-88 סידר לקולצ'ונרוס ניצחון ליגה שני ברציפות והם צימקו את הפער מברצלונה לשש נקודות. סביליה גברה 0:2 על לה קורוניה ועלתה זמנית למקום הרביעי

one

אחרי הדיונים האינסופיים על שער הרפאים של ברצלונה לרשת ולנסיה משחקי המחזור ה-14 בליגה הספרדית חזרו כבר אתמול. המחזור נפתח עם 0:0 משמים בין מלאגה ללבנטה. מלבד משחקה של ברצלונה, אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 דרמטי את ריאל סוסיאדד, ואילו סביליה ניצחה 0:2 את דפורטיבו לה קורוניה החלשה.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
כבש מול האקסית. גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 1:2

הקולצ'ונרוס עם ניצחון ליגה שני ברציפות ורביעי בכל המסגרות והם צימקו את הפער מברצלונה המוליכה לשש נקודות בלבד. זה הלך קשה מאוד, אתלטיקו מדריד נזקקה לשער בדקה ה-88 מול הבאסקים הטובים, אבל בסופו של דבר שער של אנטואן גריזמן מול האקסית סידר לה שלוש נקודות יקרות מאוד. סוסיאדד עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-29. מיקל אויארסבאל הוכשל ברחבה על ידי יאן אובלק, שיצא לא טוב. וויליאן ז'וזה בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. אתלטיקו מצאה את השוויון בדקה ה-63. פליפה לואיס קיבל כדור רוחב מסאול ובעט מצד שמאל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-88, סאול הגיע ראשון להקפצה נהדרת וספק נגח לשער ספק הוריד את זה להתקפה. אנטואן גריזמן הגיע ראשון ודחק פנימה את ה-1:2.

סביליה – לה קורוניה 0:2

צפו בתקציר

ארבעה ניצחונות והפסד בודד בקאמפ נואו מול ברצלונה - זה המאזן בחמשת משחקי הליגה האחרונים של סביליה, שחלפה זמנית על פני ריאל מדריד ועלתה למקום הרביעי. וויסאם בן ידר הבקיע את הראשון ממש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שקיבל כדור עומק מנוליטו. מייקל קרון דלי המחליף הכפיל בדקה ה-76 בבעיטה שטוחה אחרי עוד בישול של נוליטו.

משחקים נוספים:

מלאגה - לבנטה 0:0

צפו בתקציר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully