וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "חבל שהפסדנו, אנחנו קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב"

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, מאמן ז'לגיריס נראה כעוס ("חששתי מהאווירה יותר מאשר מהיריבה"), האשים את השופטים ("נראו כמו טירונים") והודה בחלקו בהצגה של קול ("הימרנו על הקליעה שלו, ונכשלנו")

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אוהדי מכבי תל אביב זוכרים היטב את הנטייה לאמוציונליות יתר של שאראס עוד מהימים בהם לבש את המדים הצהובים, אבל אמש (חמישי) הם נתקלו באותן תכונות אופי מהצד השני של המתרס. מאמן ז'לגיריס נחל הפסד 81:74 לקבוצתו לשעבר, נראה עצבני במהלך המשחק ורטן לא אחת בפני השופטים.

בסיום, הוא סיפק מונולוג נרחב נגדם. "ארון וייט ניסה להטביע חמש או שש פעמים, ולא נשרקה עבירה לזכותו אפילו פעם אחת. לא קיבלנו שום כבוד הערב, לא אשקר. הם הלכו הרבה מדי פעמים לעונשין, ואיכשהו, נראה לי שלא רק השחקנים שלי הושפעו מהלחץ ביד אליהו, אלא גם השופטים. נראה היה שמדובר בטירונים. וזה לא צודק. מגיע לנו יחס שווה, מגיע לנו שישרקו לזכותנו את אותן עבירות ששורקים לזכות קבוצות אחרות שנחשבות גדולות יותר", אמר.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את ז'לגיריס 74:81 בהיכל, נוריס קול להט
קול: "מקווה שעוד נביס", שאראס: "לא קיבלנו כבוד מהשופטים"
אמש ביורוליג: ניצחונות לפנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, הצגה של שבד

שרונאס יאסיקאצביצ'וס, ז'לגיריס, שאראס,. ברני ארדוב
לא נרגע. שאראס/ברני ארדוב

בנוסף, שאראס טען כי "אני מרגיש מאוכזב מאוד מההפסד, כי חשבתי ואני עדיין חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב". הוא הודה שחלק מתוכנית המשחק של הליטאים הייתה לאפשר מרווח פעולה לנוריס קול, תוכנית שכשלה לאחר שהגארד קלע 26 נקודות. "רצינו להמר על הזריקה שלו מבחוץ, אבל הוא היה מדהים הפעם", הודה המאמן. "זו אשמתי, אבל אני לא חושב שהייתי משנה את תוכנית המשחק שלי לגביו".

קפטן ז'לגיריס פאוליוס ינקונאס סירב להתייחס לשופטים, ואמר: "אף פעם לא דיברתי על שופטים, ולא אעשה את זה גם הפעם. השיפוט היה...איך לומר, מעניין. אני צריך לצפות במשחק שוב כדי לראות אם התחושות שלנו מוצדקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully