וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "באר שבע פרק היסטורי. מצפים שמאור יעשה את ההבדל בחיפה"

29.11.2017 / 7:42

יעקב בוזגלו בראיון על המפגש המעניין בין בנו לאקסית בחמישי. "יש פיקנטריה סביב המשחק. היום אני קרוב לחיפה. הבעיות? בבאר שבע השחקנים נמצאים יחד שנים". קלאוס ישוב לפאוק?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאור בוזגלו עבר שנה לא קלה בהפועל באר שבע. היא אמנם הסתיימה באליפות, אך הקשר החליט לעזוב את המועדון עוד הרבה לפני שהעונה התחילה. המשקעים עם הפועל באר שבע, כך לפחות לטענת המשפחה, כבר נמצאים מאחוריו. בוזגלו צפוי לעלות מהספסל נגד קבוצתו לשעבר, במה שהפך לשיחת היום בקרב השחקנים. "יש פיקנטריה סביב המשחק הזה, טבעי שידברו על זה, כי אנשים שואלים איך זה לחזור נגד קבוצה שבה הצלחת - יש אומרים שיותר ויש אומרים שפחות. יש ציפייה שמאור יעשה את ההבדל במכבי חיפה", אמר אביו יעקב בוזגלו בראיון לוואלה! ספורט לקראת המשחק. "זה מאוד תלוי איך הוא ייכנס למשחק נגד באר שבע. יש המון משתנים, אבל ברור במשחק מהסוג הזה יש ערך נוסף לעובדה שמאור ישחק נגד קבוצתו לשעבר".

"משקעים? תראה, אני לעולם לא מסתכל אחורה. הפועל באר שבע היא פרק היסטורי בקריירה של מאור. הוא שחקן מכבי חיפה וככה המשפחה מסתכלת על זה. אנחנו לא לוקחים את המשחק הזה למקומות ההם, של מה קרה. עברנו כברת דרך מאז, אנחנו עם הפנים קדימה", הוסיף בוזגלו האב. "מאור עדיין עובד קשה, הוא עבד קשה חצי שנה וחיכה לרגע הזה. הוא ישמח לשחק שלושה משחקים רצופים, אבל צריך לקחת בחשבון שיש בו התלהבות יתר, בטח אחרי תקופה ארוכה שבה לא שיחקת. הוא מאוד רוצה להיות במגרש. שחקן ברמה הזאת צריך להחזיר בהדרגה, אסור לעשות טעויות. צריכים להיות ריאליים. "היות ומדובר בגביע הטוטו, זה עדיין לא דומה למה שיקרה בליגה בקרוב מאוד. במצב של מכבי חיפה, הכי חשוב לה זה לנצח בכל מסגרת. אני שומע את הקולות מבחוץ ומבין את זה. זה משחק שהוא חשוב גם למאור, בגלל החזרה שלו ובגלל כל כך הרבה סיבות שאי אפשר לציין את כולן. זה משחק משמעותי לגבי ההמשך".

"היות ואני כל כך קרוב למועדון הזה, וכרגע הוא בראש העדיפויות שלי, גיליתי המון דברים שצריך לשנות במכבי חיפה", סיכם בוזגלו. "אני מאמין שקברניטי המועדון רוצים לעשות את זה. מה היא צריכה לעשות? במקומות אחרים, הפועל באר שבע למשל, בשלוש או ארבע השנים האחרונות השחקנים שם משחקים יחד. הם מכירים אחד את השני ומחוברים. זה עוזר להביא יכולות למגרש. אני מקווה שתוך כדי תנועה נראה את הדברים האלה גם במכבי חיפה. כשזה יקרה, הקבוצה תצליח".

עוד בנושא

שחר ויעקובו סיכמו: האקס יבצע עבור מכבי חיפה סקאוטינג באפריקה
סוער במכבי חיפה: "לויטה לא שותף בגלל סיבות שאינן מקצועיות"
מכבי חיפה שוקלת לרכוש עוד העונה את גדי קינדה ממ.ס אשדוד

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. ברני ארדוב
פותח דף חדש. בוזגלו/ברני ארדוב

חיפה ממשיכה בהכנות לקראת צמד המשחקים שמצפים לה בימים חמישי ושני. אחרי חצי גמר גביע הטוטו היא תתכונן לקראת המשחק המרכזי בשבוע הבא - הדרבי אותו תארח הפועל. האימון אתמול התבסס על משחקונים קצרים אך על פי חלוקת השחקנים ניתן היה להסיק לגבי חלק מההרכב. בהתקפה תופקדו יחד קאיו, רוקאביציה ואתנסיאדיס, בעוד שבהגנה שיחקו יחד רז מאיר, עומרי בן הרוש, דקל קינן ויונתן לוי. השאלה שנותרה פתוחה קשורה בעיקר לשוער אוהד לויטה, שאם לא יפתח במשחק הזה צפוי להיפרד מהקבוצה בינואר. מוחמד עוואד שעשוי לעזוב גם הוא לא תורגל בהרכב. ארנסט מאבוקה ערך אימון מלא ויהיה כשיר, בעוד שאופיר מזרחי עדיין בספק. גם גל אלברמן יפתח.

מוחמד אלאך שהה במתקן וצפה בחלק קטן מהאימון. הוא ממשיך לעבוד על תכניות הרכש ומחפש כרגע בעיקר מגן שמאלי זר. כזכור, מלבד ליאור רפאלוב בדקה הקבוצה אפשרות לרכוש עוד העונה גדי קינדה מאשדוד או את מרואן קבהא. דודו דהאן ייפגש בקרוב עם ראשי קלאב ברוז' בניסיון למצוא פתרון לגבי שחרורו.

אגב קלאוס, מבדיקה שנערכה עולה כי היווני שמאכזב עד עתה את ראשי המועדון, יוכל לחזור בינואר רק לפאוק סלוניקי וזאת משום שהוא שיחק במדיה העונה במסגרת האירופית. כרגע במועדון מאוד מאוכזבים מקלאוס, אך יחד עם זאת יצטרכו לחכות לראות את פאוק שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותו בחזרה, אכן תחליט להשיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully