וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר ויעקובו סיכמו: יערוך שירותי סקאוטינג באפריקה

28.11.2017 / 12:34

שחקן העבר סיכם עם שחר על שיתוף פעולה, במסגרתו יעניק שירותי סקאוטינג וינחית שחקנים להתרשמות. בחיפה אישרו: "הוא הגיע עם ההצעה". פרשת לויטה: השוער צפוי לעזוב אם לא יפתח מול ב"ש

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

חלוץ העבר איגביני יעקובו יערוך שירותי סקאוטינג עבור מכבי חיפה באפריקה, כך נודע לוואלה! ספורט. חלוץ העבר קיים פגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר, לאחריה קבעו הצדדים את המדיניות שתנחה את שיתוף הפעולה. במכבי חיפה אישרו לוואלה! ספורט: "יעקובו הגיע עם הצעה לשיתוף פעולה עבור מתן שירותי סקאוטינג באפריקה, ושמחנו מאוד. הוא יאתר כישרונות צעירים ויביא אותם לארץ. זה לא הסכם שיתוף פעולה עם סוכן רגיל, אלא סיכום רחב יותר".

הסיכום מגיע כחלק מהחלטה של המנהל הטכני מוחמד אלאך להרחיב את אגף הסקאוטינג של המועדון ולהקים מערך שכולל מספר שחקני עבר שיאתרו שחקנים זרים במדינות שונות באירופה. יעקובו סיפר בפגישה כי הוא מתכוון להפוך כעת לסוכן שחקנים מן המניין ולאור הסיכום ההגעה של המגן השמאלי ארבלוס אג'ויה למבחנים בקבוצת הנוער, שהגיע בהמלצתו שלא במסגרת שיתוף הפעולה, היא סנונית ראשונה לקראת פעילות רחבה שהוא מתכוון לבצע עבור חיפה. אג'ויה אגב, לא מותיר רושם חיובי עד כה בקבוצת הנוער וכלל לא בטוח שיוחתם.

עוד בנושא
מכבי חיפה: "אוהד לויטה לא שותף בגלל סיבות שאינן מקצועיות"
מכבי חיפה שוקלת לרכוש עוד העונה את גדי קינדה
ביבי נתניהו של הכדורגל הישראלי: סיכום המחזור על ג'ורדי קרויף

שחקן העבר של מכבי חיפה איגבני יעקובו. ברני ארדוב
יאתר כשרונות צעירים. יעקובו/ברני ארדוב

פרשת אוהד לויטה עדיין מסרבת לרדת מסדר היום. אתמול פרסמנו כי השוער לא שיחק מול הפועל עכו בשל החלטה שאינה מקצועית, אלא מגיעה בצל שיחה קשה שנערכה בין השוער לראשי המועדון בנוגע להתנהלותו. גורם מקצועי בחיפה סיפר אתמול כי ההחלטה הסופית האם לשתפו במשחק מול הפועל באר שבע תלויה בגיא לוזון, אך אם השוער לא ישחק, הוא צפוי לבקש לעזוב את המועדון באופן מיידי ומכבי חיפה תחתים שוער אחר במקומו.

בתקשורת היוונית הרחיבו על האפשרות שסטפנוס אתנסיאדיס אכן יעזוב את מכבי חיפה בחלון ההעברות. שם כתבו כי יש שמועות על עזיבה מוקדמת של השחקן, אך ציינו כי קבוצה שתרצה אותו תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס משום שהוא מחזיק בחוזה כבד. "קלאוס" מרוויח כ-400 אלף יורו במכבי חיפה, אבל זאת אחרי שקיבל פיצוי מפאוק סלוניקי עבור הפרשי השכר שלו בין הקבוצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully