וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לרכוש עוד העונה את גדי קינדה

26.11.2017 / 20:02

מלבד מרואן קבהא, שמו של קשר מ.ס. אשדוד שוב עלה, וייתכן כי תתבצע עסקה במסגרתה יעבור בינואר הקרוב או בקיץ, תמורת שחקנים. מו אלאך הבהיר כי הוא נוטה לצרף שני זרים וישראלי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה שוקלת לרכוש בחודש ינואר את גדי קינדה. שמו של קשר מ.ס. אשדוד עלה בישיבה מקצועית שנערכה בימים האחרונים, כשגם מרואן קבהא ממשיך להיות מוזכר. ככל הידוע, אשדוד מעדיפה להמתין לסיום העונה ואחת האפשרויות שעלתה היא שגם אם השחקן יימכר כעת, הוא יעזוב רק בסיום העונה. אפשרות נוספת שעלתה היא שמכבי חיפה תעביר לאשדוד לפחות שני שחקנים בינואר ותקבל את קינדה כבר עכשיו. מלבד קינדה וקבהא, גם שמו של אדי גוטליב עלה. "מו אלאך רוצה שלושה שחקנים בינואר, ישראלי ושני זרים", אישרו במועדון.

עוד בנושא:
מדוע מכבי חיפה נותרה עם 17 שחקנים בסגל מול מכבי נתניה?
רוב מאס עשוי להצטרף לצוות של מכבי חיפה כעוזר מאמן
מכבי חיפה סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול מכבי נתניה

רועי קהת, גדי קינדה, מכבי חיפה, מ.ס. אשדוד. צילום: לילך וייס, מערכת וואלה!
בקרוב יחד? גדי קינדה מאחורי רועי קהת/מערכת וואלה!, צילום: לילך וייס

המנהל הספורטיבי ערך שיחה נוספת עם גיא לוזון בנוגע לשיטת המשחק והסגל. כרגע המאמן לא משנה את המערך שלו, אבל מתכוון לתת דקות לשחקנים מחליפים בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ביום חמישי. גל אלברמן, דקל קינן, קאיו וסטפנוס אתנסיאדיס אמורים לקבל הזדמנות בהרכב. אליסון דוס סנטוס צפוי לנוח כדי לא לסכנו לקראת הדרבי, בעוד גיורגי קוסטדינוב כשיר.

במועדון שוב הבהירו הערב כי אלאך לא יביא עוזר אישי אלא ימנה עוזר מאמן הולנדי, מתוך שאיפה שיישאר בתפקיד הזה גם בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully