וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לוזון שוחח עם אלברמן. מדוע הקבוצה נותרה עם 17 שחקנים בסגל?

26.11.2017 / 7:47

הקשר שלא מקבל קרדיט הודיע על מחלה בבוקר המשחק, אך נופה לאחר שטופס המשחק הוגש לשופטים. אלאך שוקל להחליף את קלאוס. לוזון ניחם את קאיו, ששוב מאוכזב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. לפני המשחק אתמול מול מכבי נתניה, העביר גיא לוזון הוראה לשוער עומרי גלזר. "בכל תחילת התקפה שלנו, תמסור את הכדור לבן הרוש", אמר לו המאמן. גלזר עשה בדיוק כפי שציווה, אלא שבן הרוש קיבל הוראה למסור כדור ארוך לעומר דמארי שנבלם פעם אחר פעם על ידי ורגוץ' ובכך, פחות או יותר, הסתיימו ההתקפות של מכבי חיפה במחצית הראשונה. חיפה התעוררה במחצית השניה, ואפילו הייתה טובה יותר ממכבי נתניה, אבל שחקנים הודו כי עלו עם חשש מסוים מהיריבה.

"גיא ביקש לקחת את המשחק לאגפים. הבנו שאי אפשר להשתלט על האמצע, ולכן הכדור כל הזמן עבר דרך בן הרוש. הבעיה היא שלא הגענו כמעט לאף הזדמנות. במחצית השניה לחצנו טוב יותר, נתניה התעייפה. תיקו די שיקף", אמרו בקבוצה, שם טוענים כי חזרת מאור בוזגלו הוסיפה קצת ביטחון לשחקנים במחצית השניה. "מאור רוצה מאוד לחזור, אבל לא יכול לשחק לבד. בכל פעם שקיבל את הכדור לא היו לו מספיק אופציות מסירה. נצטרך לעבוד על זה".

ביום חמישי צפוי הקשר לקבל דקות נוספות מול קבוצתו לשעבר - הפועל באר שבע. בחיפה בטוחים שבעוד מספר שבועות הוא יוכל להשלים 90 דקות. בינתיים, אופיר מזרחי יחזור לסגל לקראת הדרבי ונראה כי חלק מהשחקנים הבכירים עשויים לשלם כבר עכשיו מחיר ולשבת ביציע. גילי ורמוט הוחלף בשלב מוקדם לא אהב את החילוף אך שחקנים סיפרו כי נרגע מהר מאוד על הספסל. אליסון דוס סנטוס נבדק והתגלה כי הוא אינו סובל מקרע וכי מדובר ברגישות בשריר המפשעה כתוצאה מכיווץ. הבלם יעבור טיפולים ויחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע, אם כי הוא צפוי לנוח מול באר שבע. גיורגי קוסטדינוב ספג מכה במהלך המשחק, הוא יטופל וצפוי להיות כשיר לדרבי בשני הבא.

עוד בנושא:

מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1
מכבי חיפה: רוב מאס עשוי להצטרף כעוזר מאמן, בוזגלו: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה"

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. ברני ארדוב
חוזר לעניינים לאט לאט. בוזגלו/ברני ארדוב

2. גיורגי קוסטדינוב היה השחקן שרץ אתמול יותר מכל שחקן אחר על כר הדשא. לאחרונה הוא יזם שיחה עם גיא לוזון והסביר כי הוא רוצה לשחק כקשר אחורי, על המשבצת של אלברמן, ומאז הוא מקבל את המושכות והישראלי ירד לספסל. אתמול אלברמן היה אמור להמתין על הספסל, ולא היה מקבל קרדיט בכל מקרה, אלא שכבר בבית המלון הוא שוחח עם לוזון והודיע לו שהוא חולה. חיפה הגישה לשופט המשחק את רשימת השחקנים ובה אלברמן, כשלוזון לא הביא לו מחליף. חלק מהשחקנים הלינו על כך ואמרו: "לא ברור למה מעדיפים לעלות עם 17 שחקנים לספסל. היה אפשר לשים את עוואד, או שחקן אחר שלא בסגל". בחיפה טוענים כי הוא נופה לאחר שטופס המשחק הוגש לשופטים. ללא קשר לכך, מתברר כי בימים האחרונים נערכה שיחה בין לוזון לאלברמן, בה ניסה לוזון להבהיר כי הוא בונה עליו. אלברמן לקח את הדברים לתשומת לבו, אבל המעמד החדש אליו התרגל בימי איווניר במכבי תל אביב וגרם לו ללא מעט התלבטויות בקשר לעתידו, חוזר גם הפעם.

למעשה, מההפסד לבית"ר ירושלים, מאז עברו שלושה משחקי ליגה, אלברמן לא ראה דקה אחת וגם אם לא היה חולה לא היה צפוי לשחק אתמול. "לא תשמע את גל אומר מילה אחת רעה בחדר ההלבשה, אבל ברור שזה מצב שהוא לא רגיל אליו. הוא הגיע לכאן על תקן שחקן מפתח, וכבר שלושה משחקים שהוא לא משחק", אמר אחד השחקנים. טוב שיש את גביע הטוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גל אלברמן, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא מקבל דקות. אלברמן/ברני ארדוב

3. רק לפני כשבועיים חשפנו כי מו אלאך הודיע להנהלת מכבי חיפה כי הוא החליט להשאיר את גיא לוזון בקבוצה, אבל בימים הקרובים אמור המועדון להודיע על הצטרפות עוזר מאמן נוסף. במכבי חיפה הבהירו אתמול כי רוב מאס שנכח במשחק ועבד בעבר בטוונטה עם אלאך אמור להגיע כעוזר מאמן בלבד. "מדובר בעוזר מאמן, בלי אף פרשנות נוספת. הוא לא אמור להחליף את גיא או להיות מאמן. בתקופת סטנוייביץ' ומולנסטיין הבאנו לפחות עוזר זר אחד, וכך גם הפעם", אמר גורם במועדון, שם טענו כי אסף נימני ימשיך בתפקידו. "לעוזר נוסף אין שום משמעות מלבד הרצון להגדיל את הסיוע לגיא". במועדון עדיין לא הודיעו רשמית על הצטרפותו וטוענים כי הגיע להתרשמות בלבד, אך נראה כי כבר במהלך השבוע יצטרף אדם נוסף לדשא בכפר גלים.

מאס ההולנדי, היה עוזרו של פטר בוס בויטסה בעבר. מאס (47) רשם קריירת משחק ארוכה בהולנד וגרמניה מ-1989 עד 2009, בין היתר באיינדהובן, פיינורד והרטה ברלין. החל מ-2014 עבד כעוזר מאמן בוויטסה, ובינואר 2016, כשפטר בוס עזב למכבי תל אביב, מונה למאמנה של הקבוצה אך החזיק בתפקיד עד מאי. לאחר מכן קיבל את משרת המאמן בקאמבור מהליגה השנייה. הוא החזיק מספר חודשים בלבד, לפני שפוטר.

seperator

4. במועדון לא אהבו את הביקורות על קאיו במהלך השבועות האחרונים. שם בטוחים כי הקשר הברזילאי יכול לעשות את ההבדל. אתמול קאיו שוב לא נכנס למגרש. לוזון הסביר לו שפציעת דוס סנטוס והחילוף השלישי שכלל את דקל קינן הובילו לסיטואציה הזאת. אבל בשורה התחתונה - האם זה המעמד לו ציפה כוכב גרהאסופרס לשעבר בתחילת העונה, להפוך לחילוף שלישי במכבי חיפה? חלק מהשחקנים סיפרו כי קאיו נראה מצוברח בסיום. הברזילאי עשוי לפתוח מול באר שבע כדי לקבל דקות, ואם לא ירשים הוא עשוי לקבל הודעת שחרור מוקדם מהצפוי. גם קלאוס ששוב לא הרשים אתמול נמצא על הכוונת של אלאך, ששוקל לצרף חלוץ נוסף לסגל. בחיפה מעריכים שהמנהל הטכני יצרף בין זר אחד לשניים בחלון הקרוב, מה שעשוי לסלול את דרכו של היווני החוצה. מוחמד עוואד אמור לעזוב בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully